یک هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم توزیع می شود

مهمدی کرطلایی گفت: در راستای توزیع بسته های حمایتی و با هدف حمایت از کودکان نیازمند یک هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم اهواز و شهرستان کارون توزیع می شود.

«زاهد مهمدی کرطلایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در راستای توزیع بسته های حمایتی و با هدف حمایت از کودکان نیازمند یک هزار بسته بهداشتی در مناطق محروم اهواز و شهرستان کارون توزیع می شود.

 

مدیر خانه سازمان های مردم نهاد خوزستان با بیان اینکه 100 بسته در اهواز و در منطقه کریشان و منبع آب و 900 بسته از این لوازم بهداشتی در شهرستان کارون توزیع می شود افزود: این اقدام با همکاری دفتر تسهیلگری و توسعه محلی کارون، امور بانوان استانداری خوزستان و انجمن روزنه امید جوان اکنون در حال توزیع میان کودکان نیازمند است.

 

وی با اشاره به اینکه تجهیزات و لوازم التحریر برای کودکان نیازمند تهیه و آماده توزیع هستند اضافه کرد: بیش از 300 بسته لوازم التحریر شامل کیف، دفتر، مداد و ... در شهرستان های رامهرمز، باغملک و مسجدسلیمان توزیع خواهد شد که هزینه های این لوازم توسط نیکوکاران تامین شده است.

 

مهمدی کرطلایی اذعان کرد: رویکرد ما بر این است که در حد توان بسته های آموزشی و همچنین بهداشتی با توجه به شیوع ویروس کرونا را در اختیار کودکان و دانش آموزانی که توانایی تهیه لوازم التحریر و محصولات بهداشتی را ندارند قرار دهیم.

 

کد خبر 991975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha