همه مامور صیانت از انقلاب هستند

حکمتی نیک با بیان اینکه همه وظیفه و مامور صیانت از انقلاب هستند، گفت: جوانان مومن و انقلابی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، فرهنگی و همچنین عرصه فضای مجازی برای حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیروس حکمتی نیک» عصر امروز (۲۰ آبان) در دیدار با فعالان فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی و انقلاب آن تبلور و تجلی اسلام ناب در قرن بیستم است، هدف اصلی پیروزی انقلاب اسلامی با ابتکار امام امت به همراهی مراجع و مردم، مقدمه سازی برای شکل گیری تمدن نوین اسلامی به عنوان مقدمه دوران طلایی ظهور است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرایند انقلاب اسلامی برای تحقق هدف نهایی یعنی دوران طلایی ظهور با ابتکار زیبای امام(ره) یعنی تاسیس نهاد مقدس سپاه و بسیج همراه بود، گفت: تاسیس سپاه و بسیج ابتکاری ارزشمند برای حفاظت و صیانت و پاسبانی از اسلام، انقلاب و نظام اسلامی است و این نهاد برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب و معرفی گفتمان انقلاب اسلامی در انظار جهانیان و عالمیان است.

 

وی با بیان اینکه سپاه در همین راستا وظیفه سنگین پاسبانی از نظام اسلامی و پیش برد اهداف انقلاب تلاش برای معرفی گفتمان امام و رهبری را دارد، گفت: عقیده داریم تمدن نوین اسلامی در مقیاس جهانی و در پایان جهان شکل گیرد، از طرفی هر نظام سیاسی در جهان نمی تواند این ادعا را داشته باشد، اما نظام سیاسی اسلام و اسلام پویا و مترقی، برگرفته از مکتب شیعه اثنی عشری مدعی تمدن سازی اسلامی است.

 

حجت الاسلام حکمتی نیک با بیان اینکه روایت زیادی از پیامبر اسلام و اهل بیت در باب مهدویت و انتظار در اختیار داریم، گفت: موضوع انتظار و تشکیل حکومت جهانی اسلام یکی از مهم ترین اهداف مقدس مورد توجه است، زیرا در اسلام اهدافی را داریم که از اهداف مقدس محسوب می شود، مانند روز تولد و اکمال اسلام، روز دفاع اولیه از اسلام و حاکمیت مطلق اسلام بر سراسر گیتی که جهان در انتظار امام آخر زمان است و ما معتقدیم انقلاب اسلامی مقدمه ای برای آن روز موعود است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به نظر می رسد بهترین نسخه برای دست یابی به تمدن نوین اسلامی به عنوان مقدمه ای برای دست یابی به  دوران ظهور بیانیه گام دوم انقلاب است، بیان کرد: بر اساس مشی اسلامی، انقلابی و دینی، رهبر اسلامی بیانیه گام دوم انقلاب را تعریف کردند که باید این بیانیه در ابعاد مختلف جهت هدف غایی انقلاب، یعنی تمدن نوین اسلامی شکل بگیرد.

 

وی با بیان اینکه نیروهای پنج گانه سپاه در کنار هم و هر کدام برای یک ماموریت در راستای یک رسالت کار می کنند، عنوان کرد: سپاه در حال فعالیت های برون مرزی و درون مرزی توسط سپاه قدس، هوافضای سپاه، نیروی زمینی، نیروی دریایی، نیروهای بسیج به منظور پاسبانی از اسلام و انقلاب این موضوع را دنبال می کنند و هرکدام ماموریت خاصی برای پاسبانی، گسترش، توسعه و معرفی انقلاب را در انزار جهانیان دنبال می کنند.

 

حکمتی نیک با بیان اینکه بحث اربعین در سالیان اخیر و شکل گیری جبهه بزرگ مقاومت در مقیاس منطقه ای و همچین معرفی انقلاب اسلامی در سطح جهانی، از مهم ترین گفتمان ها است، اظهار کرد: 2 عرصه حقیقی و مجازی وجود دارد، در عرصه مجازی وجود نیروهای دغدغه مند، پای کار اجتناب ناپذیر است؛ زیرا اهمیت فضای مجازی کمتر از فضای حقیقی نیست، از طرفی به دلیل  استقبال گروه های مختلف به جذابیت های فضای مجازی، جوانان انقلابی با دغدغه در این فضا حضور پیدا می کند بنابراین باید نحوه اداره، اقدامات و تحولات، اندیشه و تفکر مردم را مورد بررسی قرار داد این موضوع نیازمند راهبرد و هدایت است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه همه وظیفه و مامور صیانت از انقلاب هستند، گفت: جوانان مومن و انقلابی در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، فرهنگی و همچنین عرصه فضای مجازی برای حفاظت از دستاوردهای نظام و انقلاب حضور دارند و همواره دفاع می کنند.

 

وی با بیان اینکه می توان از فضای مجازی بهره برداری صحیح صورت گیرد، گفت: از فضای مجازی می توان برای پاسداری از اسلام، تبیین ارزش ها، معرفی گفتمان انقلاب اسلامی استفاده کرد.

 

حکمتی نیک با بیان اینکه نیروهای خاص برای فضای مجازی لازم است، گفت: فضای مجازی مورد توجه کل جهان قرار گرفته، زیرا بستر انتقال پیام ها، افکار و اندیشه ها بوده، در کهگیلویه و بویراحمد در حوزه فضای مجازی فعالیت های ارزشمندی صورت گرفته که جنبه ملی دارد.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فضای مجازی می تواند بستر آموزه های دینی و بیان حقایق و دستاوردهای نظام اسلامی باشد، گفت: ابزار دین یک ابزار رسانه است که در گذشته به وسیله قلم و خط منتقل پیدا می کرد، اما امروز می توان آموزنده های الهی، ارزشی و تربیتی را در بستر فضای مجازی در کشور ما که به عنوان پرچم دار اسلام محسوب می شویم بیشتر مورد توجه قرار داد.

کد خبر 991981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha