قربانیان کرونا به ۲۴۰ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار قربانیان کووید ۱۹ استان کهگیلویه و بویراحمد به۲۴۰ نفر خبر داد و گفت: ۲ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، »پرویز یزدان پناه« امروز (۲۰ آبان) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون ۴۴۳ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، ۱۶۸ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۲۷ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۲ هزار و ۴۸۵ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی با بیان اینکه وضعیت استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون بحرانی است، ادامه داد: آمار ترخیص یافته‌ها و مبتلایان به کرونا در مقایسه با روز‌های گذشته افزایش یافته است.

 

یزدان پناه یادآور شد: از مجموع ۴۳۹ نمونه دریافتی از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۴۶ درصد مثبت بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از این تعداد ۷۰ درصد مربوط به شهرستان بویراحمد، کهگیلویه ۱۰ درصد، گچساران ۶ درصد و بقیه موارد مربوط به دیگر مناطق بوده است.

 

وی گفت: کووید ۱۹ یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله جدی انجام نشود، مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.

کد خبر 991984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha