ورود سامانه سرد سیبری و کاهش دما در گلستان

قلی پور از ورود سامانه سرد سیبری و کاهش دما و بارش های پراکنده در سطح استان گلستان در پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود محمدقلی پور» صبح امروز (چهارشنبه 21 آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر هوای استان گلستان ابری است و دمای هوا در مرکز استان 12 درجه سانتی گراد گزارش شده است.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ادامه داد: همانطور که پیش بینی می شد بارش هایی به صورت خفیف و پراکنده در نواحی غرب استان و مناطق کوهستانی شاهد بودیم و تا فردا بعدازظهر این سامانه به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

قلی پور با بیان اینکه در نواحی کوهستانی امکان بارش برف ملایم و پراکنده نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: این سامانه فردا از فراز استان عبور خواهد کرد و این سامانه بار رطوبتی زیادی به همراه نخواهد داشت.

 

وی گفت: در روزهای آینده سامانه سرد سیبری وارد استان می شود و بر اثر فعالیت این دو سامانه بارش ها در نواحی مختلف داشته باشیم و از روز جمعه به ویژه مناطق مراوه تپه، کلاله و مناطق کوهپایه ای استان هوای استان تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت.

 

کارشناس هواشناسی گلستان ابراز داشت: بامداد امروز سردترین نقطه استان شهرستان گرگان با 9 درجه سانتیگراد بود و همچنین نواحی پارک ملی گلستان دمای سردی را پشت سر گذاشتند و دمای هوا در این منطقه هشت درجه سانیتگراد گزارش شده است.

 

 

کد خبر 992005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha