کمیسیون فرهنگی مجلس برای قانونی کردن ایده های کانون های مساجد آمادگی دارد

حجت الاسلام حسین جلالی با اعلام استقبال از طرح ها و ایده های کانونی و مسجدی از آمادگی کمیسیون فرهنگی مجلس برای قانونی کردن این طرح ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام حسین جلالی در نشست با مدیر و اعضای ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سخنانی تصریح کرد: راه نجات جامعه امروز از هر طرف که بنگریم به مسجد می رسد و همان طور که امام(ره)فرمود«مسجد سنگر است؛ سنگرها را حفظ کنید» حرکت انقلاب ما از این دژ مستحکم بود زیرا مساجد پایگاه های دفاع مقدس و امروز هم پایگاه کمک های مؤمنانه است.

 

 

نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، برای مباحث مختلف تقسیم کار شده و بنده حوزه کتاب و مسجد را دنبال می کنم و می دانم که جبهه فرهنگی انقلاب در این زمینه کار کرده و طرح دارد.

 

 

وی با اعلام استقبال از طرح ها و ایده های کانونی و مسجدی از آمادگی کمیسیون فرهنگی مجلس برای قانونی کردن این طرح ها خبر داد و افزود: باید برای ساماندهی مساجد و ارتقا کتاب و برنامه های مسجد راهکارها ارائه و چالش ها آسیب ها بررسی شود تا به مسجد طراز اسلامی نزدیک شویم.

 

 

حجت الاسلام جلالی عملکرد ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان را امیدوارکننده دانست و تأکید کرد: باید بیمه خادمان مساجد، کتابداران و...پیگیری شود و با آموزش های مهارت ارتباطی از روزمرگی خارج شد.

کد خبر 992019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha