مهلت ارسال اثر به نخستین دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح تمدید شد

فرزاد میرشکاری گفت: به دلیل استقبال اهالی هنر و بنابر درخواست شرکت کنندگان، مهلت ارسال آثار به جشنواره دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح تا ۲۰ بهمن سال جاری تمدید شد.

«فرزاد میرشکاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: به دلیل استقبال اهالی هنر و بنابر درخواست شرکت کنندگان، مهلت ارسال آثار به جشنواره دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح تا ۲۰ بهمن سال جاری تمدید شد.






مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمه ها دهکهان با بیان این مطلب که این جشنواره به میزبانی کانون فاطمه ها برگزار می شود، یادآور شد: نخستین جشنواره سراسری داستان کوتاه رایحه صلح تلاش می کند تا صلح، مدارا، انعطاف پذیری، درک و همبستگی بین افراد جامعه را ترویج، آنها را برای همکاری بیشتر برای حل اختلافات و متحد شدن با وجود تفاوت های فرهنگی آماده کند تا بتوان به صلح پایدار دست یافت و در نهایت هر نویسنده سفیری برای صلح شود.
 





وی در خصوص روند برگزاری جشنواره داستان کوتاه رایحه صلح، اظهار کرد: این جشنواره طی ۲ ماه گذشته با نگاهی به عناوین صلح و پرهیز از خشونت، در ۲ بخش ویژه و آزاد در حال برگزاری است.





میرشکاری با بیان این که مهلت ارسال آثار به جشنواره به درخواست متقاضیان شرکت‌ کننده و با توجه به شیوع موج سوم کرونا تمدید شد، بیان کرد: بر این اساس علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از سراسر ایران تا ۲۰ بهمن و مطابق موارد خواسته شده در پوستر، ارسال کنند.






دبیر نخستین دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح اضافه کرد: به همین منظور علاقمندان به شرکت در جشنواره دوسالانه داستان کوتاه رایحه صلح می بایست مشخصات کامل از جمله نام و نام خانوادگی، سال تولد، کد ملی و نیز آدرس محل سکونت خود را به همراه کد پستی و شماره تفلن به نشانی پست الکترونیک rayehefestivals@gmail.con  یا به نشانی استان کرمان، شهرستان قلعه گنج، ابتدای جاده حسین آباد، آموزشگاه شبانه روزی ممتاز ارسال کنند.






وی در خاتمه عنوان کرد: منصور علیمرادی نویسنده با تجربه و توانمند جنوب کرمانی ریاست هئیت داوران این جشنواره را بر عهده دارند و مابقی داورن نیز در زمان دیگری معرفی می شوند.

کد خبر 992021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha