محور ارتباطی آبدانان، مورموری، دهلران اصلاح و ایمن سازی می شود

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: محور ارتباطی آبدانان، مورموری، دهلران اصلاح و ایمن سازی می شود.

«علی اصغر کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام ضمن اشاره به اقدامات اجرایی این اداره کل شامل اصلاح مسیر مورموری- دهلران در سال های گذشته و در دست اقدام بودن چهار خطه خروجی آبدانان – مورموری، اظهار کرد: مطالعه اصلاح مسیر آبدانان به مورموری به انجام رسیده و در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

وی گفت: با بررسی به عمل آمده در این بازدید تصمیم بر این شد تا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای با امکانات و ماشین آلات خود طبق مطالعات راه و شهرسازی همچون گذشته تا زمان آغاز عملیات اجرایی این طرح نسبت به رفع نقاط پر حادثه و اصلاح قوص های پر خطر اقدام کند.

 

کاظمی عنوان کرد:   بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح مسکن ملی قرار است در استان ایلام ساخته شود که  از این تعداد بیش از ۲ هزار  و ۵۰۰ واحد توسط ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) قرار است برای اقشار کم درآمد استان ساخته شود.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خاطرنشان کرد: احداث ۶۰۰ واحد دیگر نیز در دستور کار قرار دارد، امیدواریم بتوانیم در قالب این طرح تعداد مسکن بیشتری برای اقشار کم درآمد در سطح استان احداث کنیم.

 

وی  خاطرنشان کرد: در صورتی که تعداد متقاضیان از تعداد مسکن در نظر گرفته شده در طرح اقدام ملی مسکن بیشتر باشد برنامه ریزی برای افزایش تعداد مسکن احداثی در این طرح به عمل خواهد آمد.

 

 

کد خبر 992027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha