تعیین ۳۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای بحث اشتغال زایی مددجویان

عرب نژاد با بیان اینکه ۳۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای بحث اشتغال زایی مددجویان در سال جاری تعیین شده است، گفت: تاکنون ۱۸۷نفر موفق به دریافت تسهیلات اشتغال به مبلغ ۸۷میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در استان شده اند.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: سازمان بهزیستی در راستای توانمند سازی افراد دارای معلولیت، فرزندان بهزیستی و سایر مددحویان آماده به کار اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی کرده است.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال ۳۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای بحث اشتغال مددجویان استان در نظر گرفته شده است، افزود: از این میزان تاکنون ۲۶۷میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال از سوی بانک های عامل استان ابلاغ شده است.

 

عرب نژاد با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۳ نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی دریافت کردند، ادامه داد: در این راستا ۱۶۸ میلیارد و ۷۵۰میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح های اشتغال زا این متقاضیان در بخش های مختلفِ صنعتی، کشاورزی، خدماتی دامداری و کشاورزی تعیین شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون ۱۸۷نفر موفق به دریافت تسهیلات اشتغال به مبلغ ۸۷میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال شده اند و مابقی در حال تکمیل مدارک بانکی و مراحل اخذ تسهیلات از بانک هستند.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه تعهد اشتغال امسال بهزیستی استان ۸۴۸نفر است، افزود: از ابتدای تیرماه که اعتبارات اشتغال ابلاغ شده تا نیمهی اول آبان ماه تعداد ۳۰۳ نفر محقق و در سامانه پورتال اشتغال ثبت شده اند و با توجه به اینکه سال گذشته برای ۸۳۱نفر از مددجویان اشتغال ایجاد کردیم آمار امسال تاکنون نسبت به سال گذشته ۶درصد رشد داشته است.

کد خبر 992034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha