اخراج رهبر حزب کارگر و استانداردهای دوگانه آزادی بیان در غرب

جرمی کوربین به خاطر سخنرانی های سال های اخیر خود در دفاع از حقوق مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از رهبری حزب کارگر انگلیس کنار گذاشته شد و ۲۹ اکتبر جایش را فردی حامی اسرائیل گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، در کشورهای غربی به خصوص انگلیس و فرانسه هنوز مقامات اصرار به آزادی بیان در توهین به مقدسات اسلامی را دارند ولی پرونده جرمی کوربین رهبر سابق حزب کارگر انگلیس ثابت کرد که استانداردهای آزادی بیان در جهان غرب دوگانه است.

 

جرمی کوربین به خاطر سخنرانی های سال های اخیر خود در دفاع از حقوق مردم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از رهبری حزب کارگر انگلیس کنار گذاشته شد و 29 اکتبر جایش را فردی حامی اسرائیل گرفت.

 

کایر استارمر رهبر فعلی حزب کارگر انگلیس در اظهارنظری گفته بود که او بارها به کوربین توصیه کرده بود که در بیان صحبت هایش در حمایت از مردم فلسطین دقت کند ولی او گوش نکرده است و حرف های خود را تکرار می کند.

 

گفته می شود آخرین سخنرانی کوربین در ماه اکتبر در حمایت از مردم فلسطین و رد طرح معامله قرن باعث برکناری او از حزب کارگر شده است. مقامات انگلیس و فرانسه در توهین به مقدسات اسلامی اصرار بر آزادی بیان دارند ولی سخنان کوربین درباره حقوق مردم فلسطین به احساسات ضد یهودی تعبیر می شود.

 

جرمی کوربین رهبر پیشین حزب کارگر به علت حمایت از مردم فلسطین و انتقاد از حملات اسراییل و کشتار مردم فلسطین و اشغال سرزمینهایشان بارها اماج حملات و هجمه های شدید در محافل سیاسی و رسانه ای وابسته به امریکا و رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

 

تلاش برای حفظ حقوق اقلیت ها و قشرهای کم درآمد و مبارزه با اسلام هراسی از دیگر رویکردهای جرمی کوربین این سیاستمدار کهنه کار انگلیسی است که به ویژه مغضوب سران رژیم صهیونیستی، حزب حاکم انگلیس و آمریکا بوده است.

 

کد خبر 992038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha