مشارکت ۹ میلیارد تومانی زنجانی ها در طرح اطعام واحسان حسینی

صفری با اشاره به استمرار مشارکت های مردمی در طرح های خیرخواهانه کمیته امداد گفت: تاکنون ۹ میلیارد و ۶۹۹ میلیون تومان در قالب طرح‌های «اطعام حسینی» و«احسان حسینی» جمع آوری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح‌های «اطعام حسینی»  و «احسان حسینی» و کمک‌های مردمی برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد که به دنبال فرامین و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان انجام شد گفت: در طرح اطعام حسینی تاکنون تعداد 144640 پرس غذای گرم به ارزش بیش از دو میلیارد و  518 میلیون تومان بین نیازمندان و جامعه هدف این نهاد توزیع و اهداشده است.

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه در طرح احسان حسینی نیز بسته‌های معیشتی  با همراهی مناسب خیران و نیکوکاران  تهیه و بین مددجویان این نهاد توزیع‌شده است افزود: تاکنون چهل وهفت هزار و 525 بسته غذایی و معیشتی به ارزش بیش از شش میلیارد و 445 میلیون تومان از مجموع مشارکت خیرین استان ، تهیه و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و درج دستورالعمل های آموزشی در جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بین مددجویان عزیز این نهاد توزیع‌شده است.

 

وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری، تنها راه گذر از شرایط فعلی و مشکلات به وجود آمده به دلیل شیوع بیماری کرونا، تقویت همدلی و همبستگی در جامعه و کمک مؤمنانه به مردم است . و این همبستگی و همدلی در بین مردم ولایی و انقلابی  پایتخت شور و شعور حسینی زبانزد خاص و عام است .

 

مدیرکل کمیته امداد استان  با اشاره به اینکه مردمان حسینی و نیک‌اندیش زنجانی همواره با تأسی به ائمه اطهار(ع) در حوزه انجام مسئولیت‌های اجتماعی به‌ویژه کمک به نیازمندان پیشرو و پیش‌قدم هستند، اضافه کرد: همدلی و کمک مؤمنانه مردم خیر و نوع‌دوست استان همچنان ادامه داشته و شاهد رشد کمک‌های جمع‌آوری‌شده از سوی مردم نیک‌اندیش استان در این زمینه هستیم .

 

صفری در پایان ضمن قدردانی از اندیشه زیبای مردم خیر و نیک‌اندیش استان زنجان در کمک به اجرای برنامه‌های این نهاد گفت: مردم نیکوکار و خیران عزیز استان به روش‌های ساده و با شماره‌گیری  کد مهربانی #024*1*8877*  و شماره تلفن گویای  0968877 یاریگر نیازمندان و محرومان بوده ودر اجرای این طرح سهیم باشند .

کد خبر 992049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha