ظرفیت تخت های بیمارستان شهدای دهلران تکمیل  است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بسیار نگران کننده است، به طوری که تنها در ۲۴ساعت گذشته ۲۶ نفر بستری و ظرفیت تخت های بیمارستان تکمیل است.

«غلامرضا منصوری» در گفت و گو خبرگزاری شبستان در دهلران تصریح کرد: از ابتدای شیوع  ویروس تا کنون ۲ هزار ۱۷نفر نمونه گیری شده است که از این تعداد یک هزار و 121به ویروس کرونا مبتلا شدند.

 

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران تصریح کرد: متاسفانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 36نفر از شهروندان بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده اند.

 

وی تصریح کرد: اگر شخص یا اشخاصی از شهروندان مشکوک با بیماری در ارتباط هستند حتما باید برای نمونه گیری به مراکز درمانی و بهداشتی محل زندگی خود در شهرستان مراجعه کند تا از انتقال ویروس به دیگر اعضای خانواده جلوگیری شود.

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: در بحث بیماریابی تمام مراکز و نیروهای شبکه بهداشت در سطح شهرستان آمادگی کامل را دارند و انتظار می رود شهروندان در این شرایط حساس  همکاری لازم با مراکز درمانی و بهداشتی داشته باشند.

 

وی افزود: متاسفانه این روزها مردم شهرستان بدون توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی امورات روزمره خود را دنبال می کنند که این عدم توجه به موازین بهداشتی خود زنگ خطری برای گسترش این ویروس در سطح شهرستان دهلران است و شهروندان باید توجه جدی به بحث بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی  داشته باشند.

 

منصوری گفت: بدون شک افرادی که مبتلا و یا در قرنطینه خانگی هستند نباید در مکان های عمومی تردد کنند و اگر این افراد  بخواهند  بدون توجه به بیماری خود در مکان های عمومی تردد کنند و سلامت مردم جامعه با انتشار ویروس به خطر بیندازند از طریق مراجع  قضایی موضوع پیگیری و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: انتظار است دستگاه های اجرایی و عضو ستاد کرونا مصوبات را به صورت جدی دنبال و اجرایی کنند چرا که در مواردی مشاهده می شود که برخی دستگاه ها به اجرای مصوبات توجه جدی ندارند و قطعا اگر این روند ادامه داشته باشد موضوع از طریق دستگاه قضا پیگیری می شود.

کد خبر 992091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha