تقویت پوشش اینترنت با ایجاد ۱۶۰ سایت جدید

احمدی از ایجاد ۱۶۰ سایت جدید به منظور پوشش تلفن همراه و اینترنت در استان گلستان تاپایان سال خبر داد.

«محمد احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در عصر ارتباطات نیاز مردم روز به روز به اینترنت بیشتر می شود.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان ادامه داد: بسیاری از نقاط استان گلستان در حال حاضر تحت پوشش اینترنت پرسرعت قرار دارد و 100 درصد شهرها و بسیاری از روستاهای استان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند.

 

احمدی تاکید کرد: در طول سال های اخیر تلاش شد که بخش عمده ای از جاده های فرعی و اصلی استان تحت پوشش تلفن همراه و اینترنت قرار گیرد.

 

وی افزود: با توجه به بحث کرونا سرعت اجرای پروژه کاهش یافته است ولی در تلاش هستیم که 160 سایت جدید در استان تاسیس کنیم و تاکنون 30 درصد از این پروژه اجرایی شده است.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان ابراز داشت: در کنار این پروژه به توسعه سایت های موجود نیز خواهیم پرداخت و 250 سایت موجود ارتقاء تکنولوژی خواهند داشت.

 

احمدی بیان کرد: با توجه به بحث کرونا و افزایش میزان مصرف اینترنت برای نیازهای آموزشی، از سوی دیگر فضاهای آموزشی و سرگرمی مشکلات استفاده از اینترنت افزایش یافته است.

 

وی گفت: متناسب با جمعیت روستاها سایت ها ایجاد می شود و هیچ اپراتور و دستگاهی نمی تواند مشکلات را به صورت یک جا برطرف کند.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گلستان تاکید کرد: به تناسب منابع برای پوشش اینترنت در استان برنامه ریزی می شود و قطعا نیاز مردم بیش از این است و تمام روستاها امروز نیاز به اینترنت دارند.

 

احمدی تاکید کرد: در شهر گرگان 20 سایت جدید را در دستور کار قرار داریم و تا نتوانیم زمین مناسبی برای این سایت ها انتخاب کنیم نمی توانیم خدمات بهتری را به مردم ارائه کنیم.

 

کد خبر 992125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha