خرید کپسول اکسیژن توسط هیئت های مذهبی فارس در عملیات فرهنگی و اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی»

حجت الاسلام مهرابی گفت: با همت هیئت های مذهبی استان فارس، در عملیات فرهنگی و اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی» استان فارس، هر یک از هیئت های مذهبی در استان زمینه خرید و تامین یک کپسول اکسیژن را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد صادق مهرابی»، امروز (چهارشنبه 21 آبان) از تشکیل قرارگاه و آغاز عملیات فرهنگی و اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس خبر داد و به خبرنگاران گفت: در این طرح هیئات مذهبی، نخبگان حوزه و دانشگاه، گروه های مردمی و جهادی و ... به آسیب شناسی طرح های خدمات اجتماعی به ویژه طرح مواسات و به میدان آمدن ظرفیت های مردمی مورد توجه قرار می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: اداره کل تبلیغات اسلامی فارس که از زمان شیوع کرونا در کنار گروه های جهادی و مردمی استان، هیئات مذهبی و شبکه تبلیغ دینی و فرهنگی به مقابله با کرونا پرداخته است در موج جدید کرونا آماده همکاری بیشتر با ستاد استانی مبارزه با کرونا است.

وی اضافه کرد: با همت هیئات مذهبی استان فارس، در عملیات فرهنگی و اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی» استان فارس، هر یک از هیئت های مذهبی در استان زمینه خرید و تامین یک کپسول اکسیژن را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام مهرابی اعلام کرد: عملیات فرهنگی و اجتماعی «شهید حاج قاسم سلیمانی» با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور از ١٣ آبان آغاز شده و تا ١٣ دی و همزمان با سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» ادامه خواهد یافت.

کد خبر 992140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha