چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در لرستان برگزار می شود

مریدی گفت: چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر امسال با اضافه شدن دو بخش کرونا و سوژه آزاد برگزار می شود.

«رضا مریدی اصل» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذرامسال با اضافه شدن دو بخش کرونا و سوژه آزاد به محورهای جشنواره در استان لرستان برگزار می شود.

 

مسئول بسیج رسانه استان لرستان افزود: گستره جغرافیایی جشنواره، استانی است و همه فعالان رسانه‌ای استان لرستان اعم از رسانه های مکتوب و مجازی و دیداری و شنیداری و فعالان رسانه ای مستقل استان می‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال نمایند.

 

وی با اشاره به محورهای جشنواره، یان کرد: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعـی، بصیــرت و دشـمن‌شــناسی، کـرونـا و کـمـک مـؤمنـانـه، چهـل سالـگی دفـاع‌مـقـدس، دستـاوردهای انقـلاب‌اسلامـی، بـسـیــج و حـوزه‌های اقــدام،امـــیــــــد آفــریــنـــی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه،مسائل صنفـی خبرنگاران و اصحاب‌رسانه از محورهای چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان لرستان است.

 

مریدی ادامه داد: محورسوژه آزاد شامل قالب های فیلــم کـــوتاه (ویـژه شبکـه‌های اجتمـاعـی)، خبر، گزارش، مصاحبه،تیتر، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفـوگرافیک و موشـن گرافیک است.



وی خاطرنشان کرد: آثار تولیدی شرکت کنندگان میبایست در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.


مریدی ادامه داد: ارسال اثر منتشر شده در رسانه های رسمی نباید به صورت بریده نشریه باشد بلکه باید صفحه کامل آن نشریه، که اثر در آن منتشر شده است، ارسال شود.

 

وی با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه از لحاظ مالکیت معنوی مورد بررسی قرار می گیرند، اذعان داشت: هر گونه دعوی حقوقی بر عهده ارسال کننده اثر خواهد بود.

 

مریدی همچنین با بیان اینکه هر نفر میتواند در هر قالب و هر محور فقط یک اثر ارسال نماید و امکان تغییر وجود ندارد، گفت: در حوزه عکس هم باید عکس‌ها به‌صورت اصل(اورجینال) ارسال شود و با فتوشاپ یا ابزار دیگر بصورت اغراق آمیز دستکاری نشده باشد.

 

وی افزود: آثار ارسالی که قالب و محور آن مشخص نشده باشند و یا اشتباه ارسال شوند حذف خواهند شد.

 

مریدی با بیان اینکه آثار ارسالی نشریات مکتوب باید در قالب  پی دی اف و کاملا واضح ارسال شوند، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در بخش مستندخبری میبایست اثر خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه بسیج رسانه ارسال نمایند.


مسئول بسیج رسانه استان لرستان با اشاره به اینکه آثار ارسالی باید در بازه 30 دی 98 الی 25 آذر 99 منتشر شده باشند، اظهار کرد:  علاقه‌منـدان میتواننـد آثار خود را در پایگاه جشنواره بــه آدرس www.moojekhabar.ir/abozar.php  بارگذاری نماینــــد.

کد خبر 992141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha