۹۰ درصد موتورسواران گلستان بی قانونی دارند/ وجود ۴۷ نقطه حادثه خیز در درون شهرهای گلستان

بسطامی گفت: ۹۰ درصد از موتورسواران استان گلستان بی قانونی دارند و این رفتار به خود آنها آسیب می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عباس مهاجر بسطامی» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ آبان) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 90 درصد از موتورسواران در استان گلستان بی قانونی دارند و این رفتار به خود آنها آسیب می زند.

 

سرپرست پلیس راهور گلستان به اجرای مصوبات ستاد کرونا برای اعمال جریمه برای ورودی شهرها اشاره کرد و ادامه داد: هر آنچه مصوب شود ملزم به اجرای آن هستیم و قانون جریمه 500 هزار تومانی برخی از استان ها اعمال کردند و در ایام عید نیز در سراسر کشور این موضوع اتفاق افتاد.

 

بسطامی با بیان اینکه در محور ناهارخوران محدودیت های ترافیکی براساس تصمیم ستاد کرونا اعمال شد و پلیس راهور برحسب وظیفه در این خصوص اقدام کرد، بیان کرد: باید قبول کنیم که ترافیک شهر با حجم تردد خودروها هم خوانی ندارد.

 

وی گفت: خیابان های گرگان برای 50 ساله پیش است و بررسی کنید که خیابان های ما با تناسب جمعیت چه میزان عریض شده است و ضروری است که حمل و نقل عمومی گسترش پیدا کند و شهروندان نیز باید همراهی داشته باشند.

 

سرپرست پلیس راهور گلستان تاکید کرد: 70 درصد از تصادفات با این وجود عامل انسانی دارد و لذا باید رفتار خود را در حین رانندگی اصلاح کنیم.

 

بسطامی بیان کرد: همچنین مدیران شهری باید دورنگاری نسبت به شهر داشته باشیم و باید حساسیت بیشتر طرح های ترافیکی را پیش ببرند.

 

وی افزود: در درون شهرهای استان 47 نقطه حادثه خیز داریم و این موضوع مطرح شده است و باید نسبت به رفع این نقاط حادثه خیز اقدام شود.

 

کد خبر 992163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha