فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) به دیدار خانواده شهید عشقعلی عبدی رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) شهر هشتجین گفت: اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) در قالب «سه شنبه های تکریم» به دیدار خانواده شهید عشقعلی عبدی رفتند.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضا و فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) در قالب «سه شنبه های تکریم» به دیدار خانواده شهید عشقعلی عبدی رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این دیدار به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و به صورت محدود برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این دیدار فرماندهان بسیج و سپاه نیز همراه فعالان این کانون حضور داشتند و از صبر و شکیبایی پدر و مادر این شهید تقدیر و تجلیل شد.

 

نوروزی اذعان داشت: روح خود باوری و استقامت را باید از خانواده معظم شهدا یاد گرفت زیرا آنها با تربیت یک نسل غریتمند و باعزت توانستند کشور را از دست دشمنان اسلام و انقلاب نجات دهند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) عنوان کرد: هر چقدر از ایثارگری و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس حرف بزنیم باز نتوانستیم دین خود را در قبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادا کنیم و باید نسل امروز را با این فرهنگ بیشتر آشنا کنیم.

 

نوروزی افزود: مهمترین اولویت برنامه های فرهنگی باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نگاه ویژه به ترویج ارزش های دفاع مقدس باشد.

 

وی اظهار داشت: مطرح شدن جنگ نرم توسط دشمنان نشان داد که جنگ تهاجمی را باخته اند و می خواهند در جنگ تهاجم فرهنگی به مقابله با ارزش های اسلامی به پا خیزند.

کد خبر 992185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha