تداوم سامان دهی معتادان متجاهر و کارتن خواب ها از مسیر رودخانه خشک شیراز

آفرینی گفت: سامان دهی معتادان متجاهر و کارتن خواب ها از مسیر جریان رودخانه خشک شیراز توسط اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز تا پایان فصل بارندگی تداوم خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «یوسف آفرینی»، امروز (چهارشنبه 21 آبان) از سامان دهی معتادان متجاهر و کارتن خواب ها در شهر شیراز خبر داد و به خبرنگاران گفت: این اقدام با هدف پیشگیری از آسیب های احتمالی ناشی از وقوع سیل در شهر شیراز به انجام می رسد.

رئیس اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز افزود: بر این اساس، عوامل واحد گشت فوریت های اجتماعی اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز به سامان دهی معتادان متجاهر از مسیر جریان رودخانه خشک شیراز اقدام کرده است.

وی اضافه کرد: این اقدام تا پایان فصل بارندگی تداوم خواهد یافت تا شاهد وقوع حوادث برای مصرف کنندگان مواد مخدر در رودخانه خشک و مسیل های جریان آب دور از چشم در شهر شیراز نباشیم.

آفرینی اعلام کرد: نیروهای اداره پیشگیری و ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی شهرداری شیراز با هماهنگی نیروی انتظامی و سایر دستگاه های مرتبط، پیش از بارندگی به بررسی مسیل های عبور آب می پردازند تا این افراد را از سیلاب نجات دهند.

کد خبر 992186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha