مشکلات مسکن طلاب استان را بررسی می کنیم

کلانتری گفت: مشکلات مسکن طلاب را با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در جلسه شورای مسکن طلاب استان بررسی می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» امروز (۲۱ آبان ماه) در دیداری که مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد با وی داشت، اظهار کرد: در بین دستگاه‌های اجرایی استان تعامل و همکاری ویژه ‌ای وجود دارد و باید از این ظرفیت برای رفع مشکلات حوزه و طلاب استفاده کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نقش و جایگاه رفیع و ارزنده روحانیون و طلاب اشاره کرد و گفت: برای رفع دغدغه ها و مشکلات مسکن برخی از طلاب، برنامه ریزی و سیاست گذاری لازم در دستورکار قرار می گیرد.
 

وی یادآور شد: هفته آینده با برگزاری نشست شورای مسکن طلاب، مشکلات مسکن طلاب استان را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

کلانتری هرگونه همکاری برای رفع نیازهای طلاب را ضروری دانست و ادامه داد: سامان دهی امور طلاب و تلاش برای رفع مشکلات آنها را وظیفه خود می دانیم و در ارتباط با تسهیلات هم اقدامات لازم را پیگیری می کنم. 
 

حجت الاسلام « محمد جواد جعفری مهر» هم یکی از مشکلات اساسی طلاب استان به ویژه در یاسوج را مسکن آنها ذکر کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد طلاب مشکل مسکن دارند که نیازمند همکاری و تدبیر استاندار و دستگاه های مرتبط هستیم.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندار درخواست همکاری و دستورات لازم برای پرداخت تسهیلات به برخی از طلاب و همچنین کمک اعتباری برای تکمیل ساختمان مرکز خدمات حوزه علمیه استان در یاسوج را داشت.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: در نشست شورای مسکن طلاب که هفته آینده در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود، همه موارد درخواستی و پیشنهادات را بررسی و پیگیری می کنیم.  

کد خبر 992212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha