توسعه فرهنگی خروجی همایش ملی« مازندران شناسی و الگوی اسلامی پیشرفت» باشد

زارع با بیان اینکه کرونا خلأهایی را در عرصه برنامه های فرهنگی و هنری به وجود آورده که برگزاری همایش ملی« مازندران شناسی و الگوی اسلامی پیشرفت» می تواند برخی از آن خلأها را جبران کند، گفت:امید است توسعه فرهنگی استان خروجی این همایش باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس زارع»امروز(21آبان) در نشست شورای سیاست‌گذاری نخستین همایش ملی« مازندران شناسی و الگوی اسلامی پیشرفت» کار مشترک مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت پیامبر اعظم(ص) ساری و دانشگاه مازندران که به همراه آیین رونمایی از پوستر و سایت این همایش در سالن شماره یک استانداری مازندران برگزار شد،  با تقدیر از مؤسسه پیامبر اعظم(ص) به دلیل تلاش در جهت برگزاری نشست ها و برنامه های فاخر علمی و فرهنگی، گفت: در استان مازندران مؤسسه ای با صبغه قرآنی که این گونه اقدامات علمی و پژوهشی فاخر انجام دهد، نداریم.

 

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  و دبیر اجرایی همایش با بیان این که متأسفانه این گونه طرح ها و برنامه های فاخر علمی و فرهنگی  در جامعه کمرنگ شده است، افزود: به طور حتم برگزاری چنین همایش هایی می تواند خلأ طرح ها و برنامه های فاخر علمی و فرهنگی در استان را پر کند.

 

زارع از آمادگی کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به منظور حمایت و همکاری از برگزاری این همایش خبر داد و گفت: متأسفانه شیوع ویروس کرونا خلأهایی را در عرصه برنامه های فرهنگی و هنری به وجود آورده که برگزاری این همایش می تواند برخی از آن خلأها را جبران کند.

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر به کارگیری نیروهای جوان  مؤمن و انقلابی در عرصه های مختلف، افزود: اقدام این موسسه فرهنگی، قرآنی و پژوهشی برای استفاده از ظرفیت فکر و اندیشه نیروهای جوان و دانشگاهیان نخبه برای انجام برنامه های فرهنگی و علمی پژوهشی شایسته تقدیر و درخور تحسین است.

 

زارع در خاتمه ضمن قدردانی از همراهی استاندار مازندران با اعضای شورای سیاستگذاری نخستین همایش ملی« مازندران شناسی و الگوی اسلامی پیشرفت» اظهار امیدواری کرد: پژوهشگران مازندرانی و غیر مازندرانی با ارسال مقاله و ارائه نقطه‌نظر اندیش‌مندانه خود به دبیرخانه این همایش بر غنای محتوایی این همایش ملی بیافزایند.

کد خبر 992224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha