شدت شیوع بیماری کرونا خانوادگی شده است/ مردم خود را متعهد به قوانین بهداشتی بدانند

مقدم با اشاره به اهمیت رعایت قوانین بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: متأسفانه میزان ابتلاء به بیماری کرونا خانوادگی شده است و در بعضی موارد تمامی اعضاء خانواده را درگیر می کند و یا قربانی می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» طی نشست خبری که چهارشنبه ۲۱ آبان در سالن گفت و گو اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد گفت: متأسفانه میزان ابتلاء به بیماری کرونا خانوادگی شده است و در بعضی موارد تمامی اعضاء خانواده را درگیر می کند و یا قربانی می گیرد. 

 

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی البرز افزود: رعایت قوانین بهداشتی و پروتکل های معین شده از طرف ستاد استانی کرونا اهمیت اساسی دارد و همگان باید در شرایط کرونا خود را ملزم به آن بدانند.

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه اصحاب رسانه در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم بیان کرد: اصحاب رسانه مانند همیشه سهم ویژه ای در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به عموم مردم در زمینه کرونا دارند.

 

مقدم ادامه داد: محدودیت های کرونا از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذر در قالب چهار گروه از اصناف مختلف مردم و کاهش میزان تردد و تجمع های مردمی بیان شده است.

 

مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی البرز خاطرنشان کرد: شب گردی ها در قالب این طرح ممنوع اعلام شد و از مردم درخواست می شود نسبت به رعایت نکات ایمنی و بهداشتی بیش از گذشته اهتمام داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 992268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha