مشهد شهری پایلوت برای آموزه ‌های تخصصی و غنی سازمان پسماند است

موحدی زاده گفت:مشهد شهری پایلوت برای آموزه ‌های تخصصی کاربردی و غنی سازمان پسماند است و این خبر خوشی است که باید کادر خود را ورزیده کنیم و مهارت های کافی را آموزش دهیم.

به گزارش خبرگزای شبستان از مشهد، «حمیدرضا موحدی زاده» امروز(۲۱ آبان) در مراسم بهره برداری از فاز دوم کارخانه بازیافت کاغذ، اظهار کرد: امید داریم که هر روز نظیر این اتفاقات در شهر باشیم و مردم ما از مزایای یک شهر سبز و پاک بهره مند شوند.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد افزود: ما باید به عنوان مدیران شهری همیشه در جست و جوی آن باشیم که در دنیا و کشورهای توسعه یافته چه روش های نوینی برای بازیافت زباله های شهری، مسکونی، تجاری و اداری به بهره می گیرند و از این ‌روش ها استفاده کنیم و باید در این راه مشترکان آگاه و متخصص خوب را به کار گیریم.

 

وی با بیان اینکه مشهد شهری پایلوت برای آموزه ‌های تخصصی کاربردی و غنی سازمان پسماند است و این خبر خوشی است که باید کادر خود را ورزیده کنیم و مهارت های کافی را آموزش دهیم، اظهارکرد: پرسنلی که وظیفه جمع آوری و انتقال پسماند شهری را بر عهده دارند، سرمایه ما هستند و سلامت محیط زیست ما مدیون این قشر از افراد جامعه است.

 

موحدی زاده با بیان اینکه شهر مشهد یکی از زیباترین و تمیزترین شهرهای دنیا است و این امر برای همه اثبات شده است، تصریح کرد: ما در شورا این آمادگی را داریم تا جایی که امکان دارد در خدمات رسانی از کارکنان زحمت کش سازمان مپ و حمایت مادی و معنوی خود دریغ نداشته باشیم تا روحیه خدمت رسانی آن ها افزایش پیدا کند.

کد خبر 992280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha