انتصاب استاندار جدید کرمان/رعایت اعتدال و اجتناب از افراط و تندروی سرلوحه تصمیمات باشد

رییس جمهور از استاندار منتخب کرمان خواست: از همه اقشار بویژه از جوانان، بانوان، اقوام و مذاهب مختلف در اداره بهینه استان استفاده کند و رعایت اعتدال و اجتناب از افراط و تندروی را سرلوحه تصمیمات و اقدامات خود قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ در جلسه چهارشنبه(۲۱ آبان) هیئت دولت به ریاست رئیس جمهوری؛ علی زینی وند با تصویب هیئت وزیران، به عنوان استاندار جدید کرمان منصوب شد.

 

رئیس جمهور در این  جلسه  از مردم کرمان به عنوان مردمانی مؤمن، انقلابی، متدین، دانش دوست و عالِم پرور یاد کرد و گفت: این استان شهیدان والا مقامی تقدیم انقلاب و ایران کرده است و چه افتخاری بالاتر از اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی با آن همه نقش ارزنده در دوران دفاع مقدس و مبارزه با تروریسم، از اهالی این دیار است.

 

 

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: امنیت ایران و حتی امنیت منطقه و کشورهای همسایه وام دار رشادت ها و دلاوری های حاج قاسم سلیمانی است.

 

 

وی در ادامه، از استاندار منتخب خواست که از همه اقشار بویژه از جوانان، بانوان، اقوام و مذاهب مختلف در اداره بهینه استان استفاده کند و رعایت اعتدال و اجتناب از افراط و تندروی را سرلوحه تصمیمات و اقدامات خود قرار دهد.

 

 

رئیس جمهور همچنین از زحمات محمدجواد فدایی، استاندار پیشین تقدیر کرد.

کد خبر 992281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha