بهره مندی ۱۲۱ هزار واحد روستایی از تسهیلات مقاوم سازی و نوسازی بنیاد مسکن

رضایی، گفت: ۱۵۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در روستاهای استان لرستان ساخته شده است که از این تعداد ۱۲۱ هزار واحد از تسهیلات مقاوم سازی و نوسازی بنیاد مسکن استفاده کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مسعود رضایی»، امروز(21آبان) دریین تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن الیگودرز اظهار داشت: متوسط مقاوم‌ سازی و بهسازی واحدهای مسکن روستایی در کشور ۵۰ درصد است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به اینکه متوسط مقاوم ‌سازی و بهسازی واحدهای مسکن روستایی استان لرستان ۷۶ درصد است، افزود: در راستای عملیاتی شدن پروژه های جدید، انتظار می رود این آمار به ۸۰ درصد برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: سهم استان لرستان از ۹۹ طرح منظومه روستایی در سطح کشور، پنج طرح است که از مجموع هفت طرح پایلوت ملی، یک طرح در بخش ززو ماهر و شهرستان الیگودرز اجرا خواهد شد.

 

رضایی با اشاره به اینکه ۱۵۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در روستاهای استان لرستان ساخته شده است، گفت: از این تعداد، 1۲۱ هزار واحد آن از تسهیلات مقاوم سازی و نوسازی بنیاد مسکن استفاده کرده‌اند.

 

گفتنی است، از زحمات نادر رضایی سرپرست پیشین بنیاد مسکل الیگودرز قدردانی و جمال سپهوند، به عنوان سرپرست جدید بنیادمسکن انقلاب اسلامی الیگودرز معرفی شد.

کد خبر 992282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha