کمیته برنامه ریزی محور توسعه/ کیفیت پروژه ها مورد توجه باشد

فتح اللهی با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۱۲ درصدی اعتبارات هستیم گفت: کیفیت اجرای پروژه ها مورد توجه و نظارت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز(چهارشنبه، ۲۱آبان ) در جلسه کمیته برنامه ریزی رشت اظهارکرد: بر خلاف میل دولت و مسئولان و جهت قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس، شاهد اجرای طرح سخت مقابله با این ویروس شدیم.



فرماندار رشت با بیان اینکه یکی از محورهای توسعه کمیته برنامه ریزی است گفت: در فصول مختلف این کمیته برنامه هایی را در راستای رفاه و توسعه مدیریت و اجرایی می کند.


فتح اللهی به اجرای پروژه های عمرانی و زیر ساختی اشاره و اذعان کرد: در اجرای پروژه ها بایستی برنامه و زمان مشخص تعیین شود.


وی ادامه داد: اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته و تاکنون ۵۱ درصد از اعتبارات به صورت نقدی اختصاص یافته است.


فرماندار رشت تصریح کرد: با اعتبارات محدود بایستی اجرای پروژه با دقت و نظارت بیشتر اجرایی شود.


فتح اللهی با تاکید بر اینکه در انتخاب پیمانکار و مجریان طرح دقت داشته باشید تاکیدکرد: پیمانکاری انتخاب شود که متعهد و مسئولیت پذیر باشد و با نظارت ویژه، کیفیت اجرای پروژه ها مورد توجه قرار گیرد.


فرماندار رشت خاطرنشان ساخت: اعتبارات شهرستانی به دستگاه های اجرایی کل استان اختصاص یافته و این سازمان ها در دریافت اعتبارات شهرستانی کوشا باشید.‌

کد خبر 992289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha