اختصاص  ۲۳ میلیارد تومان اعتبار به کمیته برنامه ریزی لنگرود

حیدری گفت: امسال ۱۶۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون در کمیته برنامه ریزی شهرستان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « رحیم حیدری » در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که امروز ( چهارشنبه، ۲۱ آبان) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: کمیته برنامه‌ریزی از مهم‌ترین جلسات فرمانداری است که در آن مسیر توسعه شهرستان برای نیل به اهداف مشخص در نظر گرفته می‌شود.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه سند توسعه شهرستان باید نوشته شود، تصریح کرد: در این سند باید اهداف، مسیرها، ظرفیت‌ها و امکانات مشخص شود.

 

وی کشاورزی، صنعت، خدمات و گردشگری را چهار موضوع مورد توجه در شهرستان اعلام کرد و بیان داشت: در شرایطی که استکبار جهانی در حال بستن گلوگاه‌های اقتصادی است تلاش‌ها به سمتی است که طرح‌های عمرانی با پیشرفت فیریکی مناسبی پیش رود.

 

حیدری با بیان اینکه امسال ۱۶۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان پیش بینی شد، افزود: این اعتبار از چهار منبع استانی، سه درصد نفت و گاز، جز ۱۴ و توسعه و تکمیل پروژه‌ها تخصیص یافته که ۶۰ درصد به صورت نقدی و مابقی به صورت اسناد به دستگاه ها پرداخت می‌شود.


فرماندار شهرستان لنگرود ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ درصد اعتبارات استانی و ۷۰ درصد توسعه و تکمیل راه‌ها تخصیص یافته است که دستگاه‌های اجرایی به دنبال موافقت نامه‌ها و گرفتن اعتبارات لازم از استان باشند.

 

وی با بیان اینکه اشتغالزایی در روستاها از مهاجرت روستائیان جلوگیری می‌کند، خاطرنشان کرد: تسهیلاتی در این خصوص در قالب طرح تکاپو، کارا و نهادهای خدماتی و حمایتی پرداخت می‌شود.

 

 

 

کد خبر 992293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha