شرکت در بازسازی عتبات عالیات را رزق و سفره معنوی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، گفت: شرکت در بازسازی عتبات عالیات را رزق و سفره معنوی است و زمینه شرکت مردم برای بهره گرفتن از این سفره معنوی فراهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمد رضا شاهرخی» امروز(21آبان) در جلسه مشترک اعضای هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان لرستان اظهار داشت: شعائر الهی راهنمایی به سمت دین خدا هستند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان شرکت در بازسازی عتبات عالیات را رزق و سفره معنوی عنوان کرد و افزود: زمینه شرکت همه مردم برای بهره گرفتن از این سفره معنوی فراهم است و مردم لرستان نیز در کنار مشکلات اقتصادی در این زمینه حضوری پررنگ دارند.

 

وی ادامه داد: شرکت در بازسازی عتبات عالیات، احترام گذاشتن و رعایت شان ائمه تعظیم شعائر الهی، علامت حرکت به سمت خداوند و مهرورزی به ائمه(ع) است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به حدیثی از پیامبر(ص) خطاب به امام علی(ع) اشاره و بیان کرد: خداوند قبر تو و فرزندانت را قطعه ای از بهشت قرار داده است.

 

وی عنوان داشت: کسی که در بازساری عتبات عالیات شرکت می کند، گویا قطعه ای از قطعات بهشت را در همین دنیا برای خود تهیه کرده است.

کد خبر 992298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha