آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی در شهرستان جهرم

جعفری از آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی با شرایط ویژه در شهرستان جهرم خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «امیر جعفری»، امروز (۲۱ آبان) در جمع خبرنگاران گفت: پیرو مکاتبات انجام شده در ملاقات اخیر فرمانده نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در راستای ارائه خدمات به صورت ویژه به شهروندان، پلیس راهور شهرستان جهرم در راستای عملیاتی کردن فرمان و فتوای مبارک معظم له، ضمن تعامل با دفاتر پلیس +۱۰ شهرستان اقدام به اجرای طرح ویژه خدماتی جهت ترخیص موتورسیکلت های رسوبی (توقیفی قبل از تاریخ ۲۹ اسفند ۹۸) کرده است.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان‌ جهرم از شرایط ویژه طرح ترخیص موتورسیکلت‌ها، می‌توان به عدم نیاز به ارائه گواهینامه مجاز رانندگی و بیمه نامه، حذف شرط پلاک ملی (ترخیص با هر پلاک منصوب بر روی موتور سیکلت) ضمن اخذ تعهد و همچنین ارائه خدمات به مالک یا متصرف (راننده وسیله نقلیه در زمان توقیف) اشاره کرد و افزود: مدت زمان اجرای طرح به مدت ۲ ماه از تاریخ ۱۷ آبان‌ماه تا ۱۷ دی‌ماه ۹۹ است.

 

وی بیان کرد: پلیس راهور جهرم به منظور پیشگیری از تضییع سرمایه مردم در پارکینگ‌ها، با ایجاد شرایط تسهیلی، اقدام به ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی می‌کند.

 

جعفری خاطرنشان کرد: مالکان موتورسیکلت یا نمایندگان قانونی آن‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز پلیس + ۱۰ و ارائه مدارک مالکیت شامل کارت ملی، برگ سبز موتورسیکلت، کارت مشخصات موتورسیکلت و ارائه قبض رسید پارکینگ نسبت به ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

 

وی اظهار کرد: متصرفین نیز می‌توانند ضمن مراجعه به دفاتر پلیس + ۱۰ با همراه داشتن اصل کارت ملی، قبض رسید پارکینگ (نام فرد متصرف در آن درج شده باشد)، اسناد مالکیت موتورسیکلت اعم از برگ سبز، کارت موتورسیکلت، سند کارخانه سازنده و کارت بانکی به نام خود، پس از تکمیل فرم تعهد عدم کشف فساد، نسبت به ترخیص موتورسیکلت اقدام کنند.

 

رئیس پلیس راهور شهرستان‌ جهرم با اشاره به اینکه با تمهیداتی که در این طرح در نظر گرفته شده است، هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه می شود، عنوان کرد: در این راستا امکان پرداخت خلافی به صورت تقسیط وجود داشته و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده اند، مورد بخشودگی قرار می گیرند.

 

جعفری در پایان تصریح کرد:‌شهروندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به سایت Rahvar120.ir مراجعه کنند.

کد خبر 992321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha