تمدید مهلت پرداخت حق بیمه نویسندگان مشمول یارانه و عادی

علوی از تمدید مهلت پرداخت حق بیمه نویسندگان مشمول یارانه و عادی فروردین‌ماه به بعد بیمه‌شدگان تا یکم آذرماه امسال خبر داد.

«سید علی علوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،  بابیان اینکه بخشی از جامعه هنرمندان استان مازندران همانند نویسندگان، ناشران، خبرنگاران و... با عضویت در صندوق اعتباری هنر تحت پوشش بیمه نویسندگان و پدید آوردگان قرار دارند، گفت: بخشی از حق بیمه این بیمه‌شدگان توسط شخص بیمه‌شده و بخشی از طرف دولت پرداخت می‌شود.

 

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به کرونا و مشکلات معیشتی و اقتصادی هنرمندان اشاره کرد و افزود: با اشاره به توافقات به‌عمل‌آمده با صندوق اعتباری هنر، اظهار کرد: مهلت پرداخت حق بیمه فروردین‌ماه 99 به بعد بیمه‌شدگان موصوف تا یکم آذرماه سال جاری تمدیدشده است.

 

وی به اهمیت کاهش مراجعات حضوری به ادارات برای مهار کرونا و قطع زنجیره ابتلا به این ویروس منحوس اشاره کرد و یادآور شد: واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی استان صرفاً از طریق سامانه غیرحضوری Samt.tamin.ir آماده ارائه خدمات به نویسندگان هستند .تلاش داریم با ارائه خدمات غیرحضوری موجب تسهیل امور بیمه‌ای هنرمندان باشیم .

 

علوی بابیان اینکه چنانچه برگ پرداخت ها قبلاً در سیستم سبا صادر و به هر دلیل پرداخت‌نشده است، گفت: با چاپ برگ پرداخت جدید و تحویل آن به شعب تأمین اجتماعی نسبت به ثبت و پرداخت حق بیمه اقدام می‌شود.

 

وی خاطرنشان شد: بعد از وصول برگ پرداخت مذکور امکان صدور برگ دوره بعد به‌صورت غیرحضوری میسر خواهد شد.

 

کد خبر 992323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha