قرارگاه خاتم الانبیاء به طور شفاف عدم حضور خود در طرح انتقال آب کارون را اعلام کند

حسینی با تاکید بر اینکه قرارگاه خاتم الانبیا به طور شفاف عدم حضور خود در طرح انتقال آب کارون را اعلام کند گفت: برای قرارگاهی که به نام مقدس خاتم‌الانبیاء مزین و به نهاد مقدس سپاه منصوب است، شایسته نیست به در کنار تصمیمات غیرکارشناسی شورای آب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید کریم حسینی» امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان) در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون، با بیان اینکه دو شهر اهواز و کارون در برهه‌های مختلف نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در صدر بوده‌اند اظهار کرد: امیدواریم با اجرای این پروژه در این دو شهر، شاهد رفع مشکلات در این حوزه باشیم.

 

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: انتظار می‌رود قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء به عنوان متولی اجرای کار، این پروژه را به پیمانکاران دسته دوم و سوم ندهد تا قرارگاه را به عنوان مجری کار به معنای واقعی ببینیم.

 

وی افزود: نگاه قرارگاه در سطح کشور در اجرای پروژه‌ها، نگاه پیمانکاری نبوده و امیدواریم در خوزستان هم شاهد این نگاه نباشیم چراکه با توجه به مشکلات و وضعیت اقتصادی کشور، ممکن است در اجرا و ادامه این پروژه با مشکلات اعتباری و تخصیص مواجه شویم که انتظار می‌رود قرارگاه به این موضوع توجه کند.

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی چندش‌آورترین کلمه امروز بین مردم خوزستان را انتقال آب کارون دانست و ابراز کرد: برای قرارگاهی که به نام مقدس خاتم‌الانبیاء (ص) مزین و به نهاد مقدس سپاه منصوب است، شایسته نیست که در کنار تصمیمات غیرکارشناسی، ناعادلانه و غیرمنطقی شورای عالی آب باشد.

 

وی یاد آور شد: انتظار می‌رود که قرارگاه خاتم در این گونه قراردادها حضور نداشته باشد و به صورت شفاف اعلام شود که هیچ‌گونه حضوری در پیمان‌های انتقال آب از خوزستان نخواهد داشت.

 

کد خبر 992327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha