مشارکت ۲۸ کتابفروشی استان گیلان در طرح «پاییزه کتاب»

فاضلی از اجرای طرح حمایتی «پاییزه کتاب» و مشارکت ۲۸ کتابفروشی استان گیلان در این طرح خبرداد.

«فیروز فاضلی» با اشاره به اجرای طرح حمایتی «پاییزه کتاب»همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این طرح با اختصاص ۲۰ درصد یارانه خرید از شنبه(۲۴ آبان) آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در طرح «پاییزه کتاب» سقف خرید برای هر خریدار ۲۵ درصد نسبت به طرح تابستانه کتاب ۹۹ افزایش داشته است افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از یارانه خرید تا سقف ۲۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

 

وی تصریح کرد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح حمایتی پاییزه کتاب هستند و ارائه تخفیف در طرح حمایتی پاییزه کتاب فقط شامل کتاب های چاپی است و کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، چاپ آفست، بدون شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند، در این طرح قرار نمی گیرند.

 

فاضلی با بیان اینکه ۲۸ کتابفروشی استان در این طرح مشارکت دارند اظهارداشت: انتشارات جنگل جاودانه، طاعتی، وارسته، بوستان کتاب، پاتوق کتاب رشت، خانه کتاب، خانه کتاب رشت، خاوری، روزگار، روشنان، شهر کتاب، ماه نو، مرکز فرهنگی آسمان، مرکز فرهنگی بهشت، مژده، معلم، میرزایی، نشر شمیم مهر و اندیشه، اردیبهشت، رستگار، فرازمند، دیبا، باقری، و باز باران در رشت و روشنا در انزلی، شهر کتاب لاهیجان و شهر کتاب لنگرود از کتابخانه‌های همکار در طرح «پاییزه کتاب» هستند.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ کتابفروشی از ۱۷۰ کتابفروشی گیلان مجری طرح «پاییزه کتاب»بودند، خاطرنشان کرد: سال گذشته بر اساس میزان فروش کتاب استان گیلان رتبه ششم و براساس تعداد فروش کتاب رتبه هفتم کشور را کسب کرد.

 

 

کد خبر 992358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha