از کارنامه درخشان سپاه در رشد و بالندگی کشور تا کمک ۵۰ میلیون ریالی  امام جمعه  به ستاد بازسازی عتبات عالیات

امام جمعه پاتاوه مبلغ ۵۰ میلیون ریال جهت کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اختصاص دادند که مورد ترغیب و تشویق مسئولین حاضر در این دیدار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، فرمانده تیپ 48 سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه (21 آبان) به همراه تعدادی از مسئولان با امام جمعه پاتاوه دیدار و گفت و گو کردند.

 

حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و فعالیت های گسترده تیپ (48) فتح استان در زمینه انجام ماموریت های محوله، گفت: «کارنامه درخشان سپاه سراسر افتخار، عظمت و بالندگی است».

 

امام جمعه پاتاوه با اشاره به فرموده امام عظیم الشان انقلاب مبنی بر اینکه «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، اظهار کرد: از این بیان نورانی این چنین استنباط می شود در صورت عدم وجود این نهاد انقلابی، مملکت ما آسیب پذیر و دچار خسران می شد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه سپاه از طرفی مایه امیدواری مردم و مستضعفین بوده و از بعد دیگر استخوان گلوگیر دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب است.

 

حجت الاسلام سیادت با بیان اینکه پیشرفت های شگرف پاسداران صدیق و دلاور همواره خاری در چشم دشمنان و کینه توزان نظام بوده و هست، ادامه داد: از این رو این نهاد انقلابی همواره مورد هجوم ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده انقلاب قرار گرفته است.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی پاتاوه یادآور شد: کارنامه درخشان سپاه طی سال‌های پس از انقلاب سراسر افتخار، عظمت و بالندگی در همه عرصه‌ها از دفاع مقدس گرفته تا عمران، آبادانی و محرومیت‌زدایی است.

وی موفقیت خود در سنوات گذشته را مدیون و مرهون همکاری صمیمانه سپاه دانست و از فرمانده تیپ خواست، با توجه به عملکرد خوب و درخشان تیپ 48 فتح در انجام وظایف محوله مختلف و به جهت رفاه حال مردم و نمازگزاران نماز روز جمعه در مناطق دور دست بزرگترین بخش استان (پاتاوه) تقاضای همکاری و اختصاص یک دستگاه مینی بوس یا اتوبوس جهت ایاب و ذهاب نمازگزاران مناطق مختلف که این فقط مختص روز جمعه می باشد، همکاری لازم را به عمل آورند.

 

سردار «حسن حکمتیان» نیز با این درخواست امام جمعه پاتاوه موافقت کرد و مقرر شد در هفته های آتی اتوبوس یا مینی بوس به صورت امانی روزهای جمعه در اختیار نماز جمعه شهر و بخش پاتاوه باشد.

 

سردار «حسن حکمتیان» در این دیدار ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، انتصاب حجت الاسلام سیادت را در منصب امامت جمعه شهر پاتاوه تبریک گفت و در ادامه، گزارشی جامع و کامل از عملکرد تیپ سرافراز 48 فتح استان را به استحضار رساند و گفت: در همه برنامه و ماموریت های محوله موفق بوده ایم.

فرمانده تیپ خط شکن 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که به تازگی به عنوان رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان منصوب شده، گزارشی از عملکرد و برنامه های این ستاد در استان در سنوات اخیر بیان و از عملکرد وضع موجود ابراز نارضایتی کرد.

 

وی از امام جمعه، فرماندهان ناحیه مقاومت، بسیج، بخشدار منطقه و عامه مردم خواست همکاری و همیاری لازم را با این نهاد مقدس در جهت نیل به اهداف و برنامه های خود که کمک به بازسازی عتبات عالیات است را داشته باشند.

 

در این دیدار پیشنهاد شد که شعبه ستاد بازسازی عتبات عالیات با مسئولیت امام جمعه پاتاوه متشکل از بخشدار، شهردار و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج و فرمانده گردان شهرستان، مستقر در بخش جهت نیل به اهداف این ستاد در بخش پاتاوه تشکیل و راه اندازی شود.

امام جمعه پاتاوه در این دیدار مبلغ 50 میلیون ریال جهت کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اختصاص دادند که مورد ترغیب و تشویق مسئولین حاضر در این دیدار قرار گرفت.

 

بخشدار پاتاوه نیز با اختصاص پنج میلیون ریال کمک خود از مسئولین شهر خواست معادل همین مبلغ را برای کمک به ستاد عتبات عالیات استان اختصاص دهند که مورد موافقت همه حاضرین قرار گرفت.

 

در پایان لوح سپاس فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به پاس همکاری صمیمانه امام جمعه پاتاوه جهت مساعدت به ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اهدا شد.

کد خبر 992362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha