با سازمان هایی که  در موضوع آلودگی هوا به وظایف خود عمل نکنند برخورد می شود

عبیات گفت: در صورتی که وظایف محوله و وعده داده شد از سوی سازمان ها برای آلودگی هوا انجام نشود قطعا برخورد قانونی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فاضل عبیات» شب گذشته (چهارشنبه 21 آبان) در سومین جلسه از سلسله جلسات مطالبه گری که در مسجد جوادالائمه اهواز برگزار شد اظهار کرد: منابع آلاینده اهواز به چند بخش تقسیم می شوند که از جمله آنها می توان به پسماند اشاره کرد.

 

معاون عمرانی استاندار خوزستان با بیان اینکه مسئله پسماند یکی از مسائل بسیار جدی در اهواز است افزود: در سایت سفیره باید از روش های نوین استفاده کرد تا بتوان این تهدید را به فرصت تبدیل کرد.

 

وی تصریح کرد: خوشبختانه سلول های دفن زباله در حال انجام هستند و آن سلولی که کار در آن تعطیل شده بود مناقصه آن به زودی انجام می شود.

 

عبیات با بیان اینکه بازدیدهای بسیاری به همراه کارگروه مدیریت پسماند از سایت سفیره انجام شده است اضافه کرد: باید یک ماشین آتش نشانی در آن محیط مستقر و از ورود زباله گردها به این سایت جلوگیری شود، علاوه بر آن فشرده سازی، هدایت گازهای قابل اشتعال و موضوع خاکریزی را باید اصولی انجام داد.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری تاکنون در بحث مدیریت پسماند ضعیف عمل کرده است ادامه داد: در جلسه ستاد مقابله با آلودگی هوا شهرداری وعده داد تا آخر سال سلول های سایت سفیره را به سرانجام برساند و در درازمدت صنابع تبدیلی را به کار گیرد.

 

معاون عمرانی استاندار خوزستان در پایان به برخوردی قانونی با خاطیان در موضوع آلودگی هوا اشاره کرد و یاد آور شد: در صورتی که وظایف محوله و وعده داده شد از سوی سازمان ها برای آلودگی هوا انجام نشود قطعا برخورد قانونی خواهیم کرد.

 

کد خبر 992371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha