اهواز دچار سوء مدیریت  شده است

حسینی با بیان اینکه اهواز دچار یک سوء مدیریت شده و نبود شخصی که در این استان حرف آخر را بزند این مشکلات را به وجود آورده است گفت: همه ما برای خدمت حضور داریم اما اینکه بگویم آلودگی ذات شهرهای صنعتی است قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید کریم حسینی» شب گذشته (چهارشنبه 21 آبان) در سومین جلسه از سلسله جلسات مطالبه گری که در مسجد جوادالائمه اهواز برگزار شد اظهار کرد: ما در اهواز از یک موضوع رنج می بریم و تا زمانی که این مهم اصلاح نشود مشکلات همچنان ادامه خواهند داشت.

 

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان افزو: اهواز دچار یک سوء مدیریت شده و نبود شخصی که در این استان حرف آخر را بزند این مشکلات را به وجود آورده است؛ در اینجا همه ما برای خدمت حضور داریم اما اینکه بگویم آلودگی ذات شهرهای صنعتی است قابل قبول نیست.

 

وی اضافه کرد: واقعا در شان مدیران و مردم خوزستان نیست که مدیری از امدادهای غیبی سخن بگوید، بعضی مواقع وضعیت به جایی می رسد که دست به دامان قوه قهریه می شویم، این وضعیت برای مردم خوزستان خروجی نخواهد داشت.

 

حسینی با انتقاد از شهردار اهواز عنوان کرد: مدیر در بحران ها باید حضور داشته باشد، اما متاسفانه شهردار اهواز در جلسات و بازدیدها حضور ندارند، مردم نیاز دارند تا با آنها صحبت شود.

 

وی با اشاره به اینکه مطالبه و پاسخگویی لازم است یاد آور شد: انتقال آب خط قرمز ما است اما برای بعضی افراد این موضوع خط قرمز نیست و همین نبود هماهنگی مشکلاتی را به وجود می آورد.

 

«غلامرضا مفیدی» نیز ابراز کرد: در سطح دنیا شهرهای نفتی انگشت شمار هستند و میدان نفتی اهواز به عنوان بزرگترین میدان نفتی شناخته می شود.

 

مدیر شرکت نفت و گاز کارون ادامه داد: بیش از 62 سال پیش اولین چاه نفتی در این میدان نفتی حفاری شد، قطعا توسعه شهری در آن روزها به شکل این چنین مطرح نبود، اینگونه شناخته می شود که برنامه ریزی شهرسازی از سال های دور با مشکل مواجه شده بود.

 

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد ماشین آلات شرکت های ما فرسوده هستند تاکید کرد: یکی از دلایلی که آنها را نوسازی نمی کنیم این است که صنعت نفت یک صنعت پرهزینه بوده و علاوه بر این تحریم باعث شده که نتوانستیم بسیاری از ماشین آلات را خریداری کنیم.

 

مدیر شرکت نفت و گاز کارون با اشاره به وضعیت غیزانیه تصریح کرد: ما از سال 92 به وسیله تانکرهای حمل آب آبرسانی را به روستاهای این بخش انجام می دادیم و در جریانات اخیر نیز از طریق مراجع اجرایی در حال سرویس دهی هستیم.

 

کد خبر 992374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha