بیش از ۵۰۰ اثر به جشنواره «حبیب» ارسال شد

حجت الاسلام مهدوی از لغو برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره استانی «حبیب» برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبرداد و گفت: بیش از ۵۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» با اشاره به اینکه هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی استان گیلان استقبال خوبی از جشنواره استانی «حبیب» داشتند اظهار کرد: در جشنواره حبیب ۱۳۰ تشکل دینی و گروه جهادی شرکت کردند.



مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه بیش از ۵۰۰ اثر به این جشنواره ارسال شده است، گفت: بیشترین آثار ارسالی در موضوعات فعالیت‌های مرتبط با طرح مواسات و همدلی و اقدامات مقابله با ویروس کرونا بوده است.



حجت الاسلام مهدوی اذعان کرد: داوری آثار در حال انجام است و داوران در روزهای آینده به جمع‌بندی نهایی اعلام نتایج می‌رسند.



وی با اشاره به لغو برگزاری مراسم اختتامیه این جشنواره، تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره استانی «حبیب» که قرار بود جمعه( ۲۳ آبان) در محل سالن همایش‌های منطقه آزاد بندرانزلی برگزار شود با توجه به شرایط خاص کشور و استان، به منظور مقابله با ویروس کرونا و عدم شیوع بیشتر این ویروس لغو شد.



مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خاطرنشان ساخت: زمان برگزاری قطعی مراسم اختتامیه و اعلام اسامی برندگان این جشنواره به زودی از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

 

کد خبر 992391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha