اجرای طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین نیازمند همکاری مردم است

فرخزاد گفت: همه موارد برای اجرای طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) فراهم است و باید متقاضیان و مالکانی که زمین ها و منازل شان در طرح قرار گرفته است، آمده و توافق لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علی فرخزاد» شب گذشته (چهارشنبه 21 آبان) در حاشیه برگزاری کارگروه توسعه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین در جمع خبرنگاران بیان کرد: جلسه کارگروه 2 هفته گذشته برگزار شده بود که از آن زمان تاکنون اقدامات خوبی توسط شهرداری و راه و شهرسازی انجام شده است.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: یکی از موضوعات، پرداخت 10 میلیارد پیش پرداخت به شهرداری است که لازمه این کار انجام تملک است و از طرفی هم اقدامات مربوط به صدور مجوز تملک قانونی از طریق ماده 9 قانون توسط شهرداری انجام شده است تا اگر در این بین با یک یا 2 نفر نتوانستیم توافق داشته باشیم از طریق تملک قانونی کار صورت بگیرد.

 

وی عنوان کرد: مقرر شد جلسه مشترکی را با اهالی منطقه داشته باشیم چراکه تاکنون شاید کوتاهی توسط دستگاه های مجری بوده که باید این پروژه را به سرانجام می رساندند ولی اکنون همه موارد برای اجرای طرح توسعه فراهم است و باید متقاضیان و مالکانی که زمین ها و منازل شان در طرح قرار گرفته است آمده و توافق لازم را داشته باشند.

 

فرخزاد اعلام کرد: مجوزی که ما به کارگزار برای تملک واحدها داده ایم حتی تا 30 درصد بالاتر از قیمت روز است و درخواست داریم اهالی همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: مقرر شد جلسه مشترکی را با اهالی این منطقه که در فاز یک طرح توسعه قرار گرفته اند به همراه اعضای کارگروه داشته باشیم و با این پیگیری ها می توان گفت دستگاه های مرتبط پیشرفت بهتری نسبت به 2 جلسه قبل داشته اند.

کد خبر 992394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha