ارائه دفترچه بیمه سلامت رایگان بدون ارزیابی وسع

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان در دوره شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا بدون الزام به ارزیابی وسع در اختیار مشمولان قرار می‌گیرد.

«رضا عباسی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت:  طبق قانون برنامه ششم باید ارزیابی برای صدور و تعویض دفترچه بیمه سلامت انجام می شد اما با توجه به تداوم بحران کرونا در چهل و سومین ستاد کرونا مصوب شد که تا پایان امسال ارزیابی وسع صورت نگیرد و دسته بندی که قبلاً انجام می شدانجام نشود و در راستای کمک به مردم دفترچه بیمه سلامت رایگان به مردم داده شود.

 

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:  بیمه شدگان اگر بخواهد در مراکز خصوصی از خدمات بیمه ایرانیان استفاده کنند دیگر نیازی به حضور مردم به ادارات بیمه سلامت وجود ندارد و می‌توانند وارد سایت بیمه سلامت شوند و درخواست خودشان را اعلام کنند.

 

عباسی گفت: اگر برای صدور دفترچه  باشد که به دفتر پیشخوان مراجعه کنند و مواردی که در سامانه وجود دارد به طور خودکار به مدت ۶ ماه تمدید می شود.

 

وی افزود: در مواردی که دفترچه  تمام شود با مراجعه به دفاتر پیشخوان بعد از اینکه در سامانه ثبت نام کردند می توانند دفترچه بیمه سلامت رایگان را تحویل بگیرند .

کد خبر 992397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha