اعضای کانون روستای تکه نهاوند پیش قدم در مبارزه با ویروس کرونا

سهرابی گفت: این روزها مساجد کارکرد خود را در حفظ وحدت ، همدلی و کمک به همنوعان حفظ کرده و به عنوان کانونی برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان نهاوند تبدیل شده است.

«علی سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: این روزها جوانان عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد و پایگاه های بسیج  در یک سنگر واحد بر علیه  ویروس کرونا مبارزه می کنند .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه نهاوند افزود: مساجد شهرستان نهاونداز دیر باز به عنوان پایگاه و سنگر دفاعی و جمع آوری کارهای نیکوکارانه در جهت کمک های مختلف مادی و معنوی به هم وطنان خود موفق عمل کرده اند.

 

وی اظهار داشت: قبل از انقلاب مبارزان زیادی از نهاوند مانند شهدای گروه انقلابی ابوذر،  شهید آیت الله حیدری  قدوسی  و شیخ احمد زمانیان و صدها مبارز انقلابی دیگر فعالیت های خود را از همین مساجد در شهر و روستا شروع کردند .

 

سهرابی در ادامه اظهار داشت: این روزها هم مساجد کارکرد خود را در حفظ وحدت ،  همدلی  و کمک به همنوعان حفظ کرده   و به عنوان کانونی برای مقابله با ویروس کرونا در شهرستان نهاوند تبدیل شده است .

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه با همت مردم سال گذشته برای مردم سیل زده استان‌های لرستان و گلستان نزدیک ۳ کامیون نان، لوازم بهداشتی، سبد کالا و پول نقد را ارسال کرد و همین کانون امسال در شرایط کرونایی با کمک خانه بهداشت و دهیاری روستای تکه  را قرنطینه و به افراد نیازمند کمک کردند.

 

 

کد خبر 992472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha