ناشران کتب مرتبط با شهدای قم حمایت می شوند

حسینی کاشانی حمایت از تولید محتوا پیرامون شهدای استان را یکی از اولویت های مهم دانست و گفت: ناشران کتب مرتبط با شهدای قم حمایت می شوند.

«سید موسی حسینی کاشانی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم، حمایت از تولید محتوا پیرامون شهدای استان را یکی از اولویت های مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و افزود: از ناشرانی که اقدام به تولید  کتاب با محوریت شهدای قم کنند، حمایت خواهد شد.

 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم به ستاد کنگره ملی شهدای استان قم که کمیته فرهنگی آن به این اداره کل واگذار شده  اشاره کرد و ادامه داد: در بخش کتاب این کمیته تمام ابزارهای حمایتی طراحی و آماده سازی شده تا بتوانیم آثاری با کیفیت و مطلوب را تولید کنیم.

 

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که حدود 150 عنوان کتاب در زمینه شهدای استان کار شده است که شامل بخش‌هایی در زمینه کودک، نوجوان، بزرگسال، رمان، خاطرات شفاهی و غیره است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود:  حدود 3 هزار و 600 جلد از این کتاب‌ها در سال 98 خریداری شده که بخشی از آن در هفته دفاع مقدس در مراسم مختلف در مساجد، ارگان‌ها وغیره به عنوان هدیه ستاد کنگره شهدا توزیع شده است.

 

وی یادآور شد: چنانچه ناشری امکان فعالیت در این زمینه را دارد، از آنها حمایت کرده و علاوه بر حمایت، با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده خرید کتاب را هم خواهیم داشت.

کد خبر 992479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha