توزیع بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم روغن در صومعه‌سرا

سیدمحمدی از توزیع بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم روغن در سطح شهرستان صومعه‌سرا خبر داد.

«سیدجلال سیدمحمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: از امروز (پنج‌شنبه، ٢٢ آبان) راس ساعت ١٠ صبح ٢ هزار و ٧٠٠ کلیوگرم روغن برای تنظیم بازار در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: این روغن‌ها با نظارت بازرسی اداره صمت، اتاق اصناف و باهمکاری بسیج اصناف در سطح این شهرستان در حال توزیع است.

 

وی گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان صومعه‌سرا تمام ظرفیت خود را در راستای رفع کمبود مایحتاج عمومی و کاهش دغدغه مردم به‌کارگرفته و به اهتمام اداره صمت واتاق اصناف توزیع روغن نیز در مراحل بعدی تداوم دارد.

 

سیدمحمدی با اشاره به اینکه زمان و مکان توزیع روغن در روزهای آتی از طریق پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری اعلام می‌شود تصریح کرد: اسامی عاملین توزیع روغن تنظیم بازار در سطح شهرستان صومعه‌سرا برای امروز، شب گذشته از طریق همین پایگاه اطلاع‌رسانی شده است.

 

فرماندار صومعه‌سرا اظهار کرد: 2 فروشگاه در خیابان سردار جنگل، یک فروشگاه در میدان انتظام، یک فروشگاه در خیابان جمهوری صومعه‌سرا، یک فروشگاه در ضایبر، 2 فروشگاه در طاهرگوراب، یک فروشگاه در کسما، یک فروشگاه در تولمشهر، یک فروشگاه در نوخاله اکبری و یک فروشگاه در هنده‌خاله در حال توزیع روغن هستند.

 

وی خاطرنشان کرد:  دراین راستا انتظار می‌رود مردم عزیز شهرستان صومعه‌سرا ضمن رعایت پرتکل‌های بهداشتی همکاری لازم را با بازرسین، ناظران وعاملین داشته باشند.

 

کد خبر 992484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha