فراخوان دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در استان مرکزی 

طهماسبی از اعلام فراخوان دهمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حمیدرضا طهماسبی» با اشاره به اعلام فراخوان جشنواره ادبیات داستانی بسیج در جمع خبرنگاران گفت: این جشنواره به منظور تقویت آثار ادبی در گستره ادبیات داستانی بسیج شکل برگزار می شود.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند داستان های خود را با موضوعات، راز های ارغوانی( روایت مردان و زنان حماسه‌ساز هشت سال دفاع مقدس)، کتب سلیمانی (شهید والامقام سردار حاج قاسم سلیمانی، مدافع حرم) ،  جهش تولید( اقتدار بالندگی شکست تحریم‌های ظالمانه الفبای ایثار)، مدافعان سلامت زخم‌های شعله‌ور (افشای جنایتهای ایادی استکبار جهانی، مقاومت مردم مظلوم فلسطین سوریه عراق)، سبک زندگی اسلامی ایرانی( مسجد محوری و تحقق محله اسلامی، حجاب و عفاف و عدالت محوری رشد جمعیت، فرزندآوری و تحکیم بنیاد خانواده و صف کالای ایرانی، به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش برگزار می شود، ادامه داد: در بخش بزرگسالان گروه های سنی بالای ۱۷ سال  و در بخش نوجوانان پایین ۱۷ سال  می توانند در این جشنواره شرکت و آثار خود را اراسال کنند.

 

 این مقام مسئول مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبیات داستانی بسیج را تا پانزدهم آذرماه ۱۳۹۹ دانست و بیان کرد: آیین تجلیل از برگزیدگان استانی در دی ماه سال جاری برگزار می شود.

 

طهماسبی در ادامه با بیان اینکه علاقه مندان می توانند داستان‌های کوتاه خود را با محوریت اعلام شده به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، گفت: آثار ارسالی داوری و پس از آن نفرات برگزیده برای شرکت در جشنواره کشوری معرفی خواهند شد.

                                                                                                   

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح الله استان مرکزی در خصوص قالب و چگونگی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره اظهار کرد: قالب ارسال آثار داستان کوتاه است و  تعداد کلمات ارسالی  هر اثر بیشتر از 5 هزار کلمه نباشد، و در هیچ جشنواره قبلا ارسال و طرح نشده باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان می بایست در تاریخ اعلام شده آثار خود را به نشانی پستی اراک-خیابان قائم مقام فراهانی-میدان شهید سلیمانی(ساعت) ساختمانشهید چمران-سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح الله استان مرکزی و یا شماره نمابر:08634523875 شماره تماس:08634523830 ارسال کنند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه روح الله استان مرکزی همچنین اضافه کرد: شرکت کنندگان می توانند با بهره گیری از فضای مجازی نیز آثار خود را به واتساپ:@jashnvareh99 ایتا:@12og2 تلگرام:@jashnvareh99 ارسال کنند.

کد خبر 992511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha