برگزاری مسابقه مجازی «من و شهید کشورم» به همت بچه های مسجد

بناگر از برگزاری مسابقه مجازی ویژه گرامیداشت هفته بسیج با عنوان «من و شهید کشورم» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه آمل خبر داد و گفت: کودکان و نوجوانان ۷-۱۴سال می توانند دل گویه‌های خود را به شماره تماس ۰۹۳۰۱۲۰۷۵۱۴ واتس آپ نمایند.

«قاسم بناگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت:برنامه‌های پاسداشت هفته بسیج هرساله باشکوه خاص و به همت پایگاه های بسیج چهل شهید و ساجدین و کانون فرهنگی هنری سجادیه در مسجد امام سجاد (ع) شهرستان آمل برگزار می‌شد، اما امسال با توجه به شیوع کرونا و اهمیت حفظ سلامت مردم، این برنامه‌ها با رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی و عمدتا در فضای مجازی و یا به صورت حضوری در مدت‌زمان محدود برگزار می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل از برگزاری مسابقه مجازی ویژه گرامیداشت هفته بسیج با عنوان «من و شهید کشورم» به همت اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل خبر داد و افزود: این مسابقه باهدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان تدارک دیده شد.

 

بناگر، گروه سنی 7-14سال را مخاطب این مسابقه مجازی خواند  و افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید دل گویه‌های خود را با موضوع ایثار و شهادت از طریق فضای مجازی به شماره تماس 09301207514 واتس آپ نمایند.

 

وی آخرین مهلت ارسال کلیپ به این مسابقه را 5آذرماه سال جاری اعلام کرد و یادآورشد:علاقه مندان باید یک فیلم یک دقیقه ای از خودشان با گوشی موبایل(تلفن همراه) به صورت افقی بگیرند و با شهیدان کشور عزیزمان ایران اسلامی درد و دل کنند و حرف های دلشان را به شهدای مدافع حرم و وطنمان بگویند و کلیپ را برای ما ارسال کنند.

 

بناگر بیان کرد: به سه نفر برگزیده جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

کد خبر 992537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha