حضور خیرین مدرسه ساز مایه خیر و برکت است

آقازاده گفت: حضور مادی و معنوی خیرین مدرسه ساز همواره مایه خیر و برکت برای استان بوده و هست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سید علی آقازاده» در مراسم کلنگ زنی مدرسه ابتدایی دخترانه پروین داروان، ضمن تقدیر از خیرین مدرسه ساز، گفت:خیرین همیشه در صحنه فضای فرهنگی همواره در صحنه حضور فعال دارند و این حضور معنوی ایشان همواره مایه خیر و برکت است.

 

استاندار استان مرکزی با اشاره اینکه امروز 15 طرح آموزشی در استان به صورت ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور همزمان با طرح هایی در سراسر کشور  افتتاح شد، افزود: این طرح های آموزشی محلی برای آموزش آینده سازان ایران اسلامی است و باید داری امکانات کامل و مناسب باشد.

 

وی افزود: افتتاح فضاهای آموزشی با استفاده از جدیدترین فناوری روز نقش موثری در حذف امکانات بی‌کیفیت و محرومیت زدایی از این بخش دارد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: انتظار می‌رود که با ایجاد فضاهای آموزشی استاندارد و کیفی، معلمان و دانش‌آموزان بتوانند به وظایف خود بهتر عمل کنند.

 

در ادامه این مراسم «حسین محمدی» نیز در سخنانی به ارایه گزارشی از مشخصات پروژه مدرسه ابتدایی دخترانه پروین داروان پرداخت و گفت: پروژه مدرسه 9 کلاسه پروین است در زمینی به مساحت یک هزار و 610 متر و زیر بنای یک هزار و 750 متر طی دو سال ساخته خواهد شد.

 

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی افزود: محوطه سازی که برای این پروژه در نظر گرفته شده است 700 متر است و طول دیوار کشی حدود 70 متر است.

 

وی برآورد اولیه برای این پروژه را 5 و نیم میلیارد تومان دانست و بیان کرد: یک و نیم میلیارد تومان توسط خیر محترم جناب آقای قربانی تامین شده است و عملیات اجرایی آن از هفته آینده آغاز خواهد شد.

کد خبر 992639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha