خبرگزاری شبستان كرمانشاه رسانه برتر هفته وحدت شناخته شد

حجت الاسلام فاضلی، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه های هفته وحدت در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، حجت الاسلام حجت الله فاضلی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در نشست خبری که در راستای تجلیل از خبرنگاران فعال و برتر در حوزه وحدت برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا بسیاری از برنامه های هفته وحدت متاسفانه برگزار نشد .

 

وی افزود:  بیشتر سعی کردیم برنامه های مختص هفته وحدت را در فضای مجازی برگزار کنیم و با پیگیری های صورت گرفته با صدا و سیمای مرکز  هر شب با دو کارشناس  در طول هفته وحدت غریب به ۴۵ دقیقه با کارشناسان مذهبی از بین علمای  شیعه و سنی ویژه برنامه ای اجرا شد، در هفته وحدت در برنامه ی بدون تعارفشبکه دو صدا و سیما به دیدار ماموستا قادر و قادری  امام جمعه شهرستان پاوه  از چهره ای تاثیر گذار و باعث تقویت روحیه  وحدت بین جامعه است رفته و برنامه ای را ضبط و پخش کردند.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با اشاره به راه اندازی استودیو طاها، گفت: برنامه های فضای  مجازی  از طریق  استودیو طاها که در اولین روزهای هفته وحدت راه اندازی شد با حضور علما و ضبط برنامه ها  انجام و در هفته  وحدت  کلیپ های ضبط شده درفصای مجازی انعکاس داده و مورد استقبال قرار گرفت.

 

حجت الاسلام فضلی، تصریح کرد: از ۱۲تا ۱۷ ربیع الاول به کسانی که در این ایام  صاحب  فرزند پسر شده و اسم انها را محمد نهادند دعوت و با ارائه  شناسنامه به قید قرعه جوایزی به خانواده های آنها اهدا شد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه رسانه ها نقش مهمی در اطلاع رسانی دارند، گفت: رسانه های نقش مهمی در انعکاس اخبار و وقایع در جامعه دارند، در هفته وحدت رسانه های مکتوب و خبرگزاری های استان بعنوان بازوان امور اهل سنت به انعکاس اخبار هفته وحدت  در زمینه اخبار، گزارشات، مصاحبه ها و تهیه فیلم با علمای اهل سنت پرداختند و در این راستا خبرگزاری شبستان، خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری مهر و رسانه ابراز بعنوان رسانه برتر در حوزه وحدت مورد تجلیل و تقددیر قرار گرفتند.

 

گفتنی است ،خبرگزاری شبستان کرمانشاه بعنوان سومین سال متوالی بعنوان خبرگزاری برتر در حوزه وحدت مورد تقدیر و تجلیل قرار می گیرد.

 

کد خبر 992650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha