پیشگامی هیئت ورزش های همگانی فارس در رزمایش کمک مومنانه

پاک فطرت گفت: هیئت ورزش های همگانی استان فارس در کنار استان های گلستان، مازندران، ایلام و خوزستان از سوی فدراسیون ورزش های همگانی به دلیل عملکرد موثر در رزمایش کمک مومنانه به عنوان هیئت برتر معرفی شد.

«سیروس پاک فطرت» با اشاره به موفقیت آمیز عمل کردن هیئت ورزش های همگانی فارس در اجرای کمک مومنانه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز گفت: هیئت ورزش های همگانی استان فارس در کنار استان های گلستان، مازندران، ایلام و خوزستان از سوی فدراسیون ورزش های همگانی به دلیل عملکرد موثر در رزمایش کمک مومنانه به عنوان هیئت برتر معرفی شد.

رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس افزود: هیئت ورزش های همگانی فارس، گلستان، مازندران، ایلام و خوزستان، مجموعا سه میلیارد و 694 میلیون و 500 هزار تومان در رزمایش کمک مومنانه به آسیب دیدگان کرونا و محرومان کمک کردند که هیئت ورزش های همگانی فارس در این میان پیشگام بود.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک رسانی به محرومان و آسیب دیدگان کرونا، فدراسیون ورزش همگانی در شمار فدراسیون های پیشتاز در جامعه ورزشی کشور بود که به اجرای کمک مومنانه پرداخت.

پاک فطرت تاکید کرد: خوشبختانه جامعه ورزشی همواره در کنار فعالیت های ورزشی در بحران های مختلف در کنار مردم حضور دارد و در بحران کرونا نیز سرمنشا خدمات خیر بسیاری شده است.

کد خبر 992658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha