تلاش روحانیون در تبلیغ ارزش‌های دینی امری مقدس است

پرویز اوسطی گفت: تلاش مستمر روحانیون در راستای تبلیغ ارزش‌های دینی امری مقدس به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، پرویز اوسطی نماینده مردم قروه در مجلس شورای اسلامی ۲۲ آبانماه در دیدار با روحانیون مستقر شهرستان قروه اظهار کرد: جایگاه روحانیون در میان مردم جایگاهی ممتاز و والاست و از این موقعیت باید در راستای نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی استفاده کرد.

 

وی با اشاره اینکه روحانیون باید برای ترویج ارزش‌های دینی تلاش کنند، افزود: تلاش مستمر این قشر در راستای تبلیغ دین و ارزش‌های دینی امری مقدس است.

 

نماينده مردم قروه در مجلس شوراي اسلامي تصريح ‌كرد: روحانيت در نظام جمهوري اسلامي همواره پيشرو و هادي مردم بوده و در حفظ آيين اسلام ناب محمدي (ص) نيز نقش پراهميتي دارند.

 

اوسطی اضافه کرد: بی‌شک روحانیون قروه در راستای انجام رسالت خود به ویژه در این ایام کرونا تلاش مضاعفی دارند و برای تبلیغ دین می‌توان از فضای مجازی و فرصت‌های موجود بهره برد.

 
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان قروه در سخناني ضمن تشكر از حضور نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي در جمع روحانيون مستقر، به ارائه گزارش از فعاليت روحانيون مستقر و نيز شاخص‌هاي عملكرد اداره تبليغات اسلامي پرداخت.

 

حجت‌الاسلام عباس عبدی به جايگاه و اهميت قرآن در بين مردم مسلمان پرداخت و گفت: بايد براي ارتقاي سطح فعاليت‌هاي قرآني در اين شهرستان اقدامات لازم براي احداث دارالقرآن صورت پذيرد.

 

وی عنوان کرد: احداث دارالقرآن مي‌تواند در امر آموزش و تربيت معلمان قرآني و رشد و ارتقاي سطح معنوي اين منطقه موثر باشد.

 

در ادامه اين جلسه روحانيون مستقر شهرستان قروه در فضاي صميمي مسائل و مشكلات خود را همچون لزوم حمايت بيشتر مادي و معنوي از آنان و نيز شرايط فرهنگي و مذهبي اين شهرستان را مطرح و مورد بررسي قرار دادند. 

کد خبر 992675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha