لغزندگی برخی محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی/ رانندگان احتیاط کنند

رضایی گفت: هم اكنون به دلیل بارش پراكنده باران در برخی محورهای ارتباطی استان، سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان باید با احتیاط كامل رانندگی كنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «علیرضا رضایی» صبح امروز (۲۳ آبان) در گفتگو با رسانه های گروهی استان اظهار کرد: در حال حاضر با وجود بارش باران، تمام جاده های برون شهری استان باز است و و تردد وسایل نقلیه انجام می شود.

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در شهرستان قاین از پلیس راه تا اسلام آباد، محور گناباد - طبس، محور ده محمد در بشرویه، محورهای شهرستان فردوس، محورهای شهرستان بشرویه و در محورهای شهرستان نهبندان بارندگی گزارش شده و جاده‌ها لغزنده است.

 

وی از رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از سبقت و سرعت غیر مجاز خودداری و فاصله طولی مناسب با خودروهای جلویی را حفظ کنند.

 

رضایی تأکید کرد: رانندگان در طول مسیر تردد خود با ماموران پلیس و راهداری همکاری لازم را داشته باشند و با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

 

براساس اعلام هواشناسی استان خراسان جنوبی بارش‌ها تا عصر فردا (۲۴ آبان) در استان ادامه دارد که وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر در برخی مناطق استان دور از انتظار نیست.

کد خبر 992685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha