برگزاری کارگاه آموزشی «عشق خاموش» در جهرم

زارعی از برگزاری کارگاه آموزشی «عشق خاموش» با هدف زدودن آسیب های اجتماعی در بنیان خانواده خبر داد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امروزه آسیب های اجتماعی به عنوان یکی از معضلات جامعه، مشکلاتی را برای افراد به ویژه خانواده ها ایجاد کرده که برای گرفتار نشدن در گرداب این آسیب ها، ضرورت آموزش و فراگیری اصول و روش زندگی کردن با تکیه بر سبک زندگی اسلامی اجتناب ناپذیر است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: اهمیت این موضوع، معاونت اجتماعی سپاه ناحیه جهرم را بر آن داشته تا با برگزاری دوره های مختلف آموزشی در راستای برون رفت از مشکلات و معضلات اجتماعی، در حد توان خود قدم بردارد.

 

وی تکیه کردن بر فرهنگ غنی اسلامی را گام اساسی در کمک به برطرف شدن آسیب های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی بهتر از دیدگاه های روانشناسی غربی می تواند در پویایی رابطه خانوادگی میان زوجین و ارتباط با فرزندان موثر باشد.

 

زارعی با اشاره به برگزاری کارگاه «عشق خاموش» با هدف حل مشکلات و آسیب های اجتماعی در ارتباط میان زوجین و خانواده، عنوان کرد: بررسی مسائل مختلفی که منجر به ایجاد اختلافات و در پی آن آسیب های اجتماعی می شود، از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم به سرفصل های این کارگاه نیز اشاره کرد و گفت: اصول انتخاب آگاهانه، علل پدیده شکست عاطفی، چگونگی برخورد با مشکلات در روابط عاطفی و چگونگی طی مراحل شکست عشقی و کسب بینش از جمله محورها و سرفصل های این گاره آموزشی به شمار می آید.

 

وی خاطرنشان کرد: «سید حسن سبزپوش»، «علی اصغر راستی»، حجت الاسلام «محمد زارعیان» و «فاطمه جعفرزادگان» از اساتید کارگاه آموزشی «عشق خاموش» در جهرم است.

 

زارعی با بیان اینکه شرکت در این کارگاه آموزشی برای سایر افراد آزاد است، عنوان کرد: این کارگاه به صورت مجازی برگزار می شود و نام نویسی برای شرکت در کارگاه نیز رایگان است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی، تصریح کرد: علاقمندان از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۳۸۱۲۹۹۸۷۱ آمادگی خود را برای شرکت در این کارگاه اعلام کنند.

 

کد خبر 992696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha