مسئولان با قدرت از سوء استفاده‌ها جلوگیری کنند

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: باید مسئولان با قدرت از سوء استفاده‌ها جلوگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران،آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه شهرستان ورامین، در پیامی که تحت عنوان پیام جمعه منتشر کرد، طی سخنانی ضمن دعوت و سفارش خود و همه عزیزان به تقوای الهی اظهار داشت: تقوا یعنی انجام واجبات و ترک محرمات و خوشا به حال بندگان خوب خدا که دستورات الهی را عمل می‌کنند و سعادت دنیا و آخرت را برای خود کسب می‌کنند.

محمودی افزود: یکی از تکالیف مهم انفاق در راه خدا است، خصوصاً در شرایط حاضر که برخی خانواده‌های محترم دچار مشکلات اقتصادی هستند، حتماً مردم عزیز ما که در صحنه‌های مختلف مانند دفاع مقدس و حوادث دیگر ایثارگری کردند امروز نیز در این زمینه تلاش خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بارها گفته شده که باید به مشکلات اقتصادی رسیدگی شود گفت: باید مسئولان با قدرت از سوء استفاده‌ها جلوگیری کنند، با لطف خداوند کشور ما امکانات و سرمایه‌های ارزشمندی دارد مردم ما مردم فداکار و مؤمنی هستند و جوانان ما جوانان پرتلاش و با انگیزه‌ای هستند، این نابسامانی ها قابل قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در ورامین با تاکید بر اینکه باید مسئولان امر بدانند هر گونه کوتاهی مسئولیت دنیوی و اخروی به همراه خواهد داشت، عنوان کرد: باید بدانیم انقلاب اسلامی دشمنانی دارد و به فکر انحراف نسل جوان ما هستند و به دنبال تضعیف نظام اسلامی می‌باشند و باید مردم عزیز ما با پیروی از مقام معظم رهبری این توطئه‌ها را خنثی کنند و انشاالله با لطف الهی و عنایت حضرت ولیعصر شر آنان به خودشان بر خواهد گشت.

امام جمعه ورامین بیان داشت: به خانواده‌های محترمی که در این ایام به خاطر بیماری عزیز خود را از دست دادند تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند روح این عزیزان را با اولیای الهی محشور فرموده و به بازماندگان آن صبر و اجر عنایت فرماید.

کد خبر 992709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha