آمریکا حد پایانی برای خواسته های خود ندارد

هدایتی به سابقه توام با بدعهدی آمریکا در برابر ایران اشاره کرد و گفت: طرف آمریکایی حد پایانی برای خواسته های خود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «هدایتی» در سخنرانی پیش از خطبه های امروز( جمعه، 23آبان) نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی( رحمه الله) این شهر با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، گفت: تبلیغ بهبود شرایط در صورت بر سرکار آمدن دموکرات ها در آمریکا فرافکنی است.


عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان در خصوص سابقه رفتاری دولت های پیشین در آمریکا در برابر ایران، اظهار داشت: دموکرات ها 27 تحریم و جمهوری خواهان 13 تحریم علیه ملت ایران داشتند.


وی تاکید کرد: بر ظرفیت و سابقه بدعهدی آمریکا نمی توان حساب باز کرد.


هدایتی افزود: آینده ملتی را که با تکیه ظرفیت های داخلی در 40 سال گذشته توانسته استوار بماند نمی توان به این انتخابات گره زد.


وی در خصوص جریان تحریف در کشور هشدار داد و گفت: جریان نابلدی که عمدتا کارشان تحریف واقعیت تحریم است در حال وارونه جلوه دادن مسایل سیاسی ملت ایران هستند.


عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه مجموعه های سیاسی باید چند واقعیت بین المللی را لحاظ کنند، اذعان کرد: مهمترین نکته این است طرف مقابل آمریکایی حد پایانی برای خواسته های خود ندارد.


وی خاطرنشان ساخت: برای چنین طرفی یک مذاکره کافی بود و نیازی به مذاکره مجدد دیده نمی شود.


هدایتی گفت: در صورت رئیس جمهور شدن بایدن در آمریکا، او تنها رئیس جمهوری خواهد بود که نیازی به مذاکره و گفتگو با ایران نخواهد داشت.


عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان اظهار داشت: بایدن باید نقض تعهد و توافقات زیرپا گذاشته رئیس جمهورهای پیشین آمریکا را جبران کند.

کد خبر 992712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha