فرهنگ کار در سیستان و بلوچستان احیاء شود

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه پروژه های فراوانی در سیستان و بلوچستان در حال اجرا است ولی جوانان این مرز و بوم حاضر نیستند که کار جدی را دنبال کنند و به شغل های کاذب روی می آورند،گفت: فرهنگ کار در سیستان و بلوچستان احیاء شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت:انس با کتاب و گسترش نشر کتاب در جامعه مورد تاکید است.

 

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: در راس کتاب ها، کتاب‌های آسمانی هستند که خداوند آنها را نازل کرده است؛ قلم هایی که می نویسند از سوی خدا مورد ستایش قرار گرفته اند.

 

محامی یادآور شد: پیامبر اکرم بر ثبت آیات قرآن و همواره بر نوشتن فرآورده های علمی و ثبت و ضبط آنها تاکید فرمودند.

 

وی با بیان اینکه یک کتاب محصول تلاش و فکر نویسنده است که تراوش علم خود را به جامعه عرضه می کند، افزود: از فرصت ها استفاده کنیم و خودمان کتاب بخوانیم و نسل های جوان را به کتابخوانی عادت بدهیم.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در ادامه خطبه های نماز جمعه زاهدان بر فرهنگ کار تاکید کرد و بیان داشت: فرهنگ کار در استان آسیب دیده است؛ پروژه های فراوانی است ولی جوانان این مرز و بوم حاضر نیستند که کار جدی را دنبال کنند و به شغل های کاذب روی می آورند.

 

محامی با اشاره به اینکه فرهنگ رانندگی در استان نهادینه شود، تصریح کرد: مدل رانندگی ما در جاده ها جان خیلی را به خطر می اندازد و جاده ها از ما قربانی می گیرد.

کد خبر 992734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha